دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

چه خلاف سرزده از ما که در سرای بستی...

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۴ ب.ظ

چه خلاف سر زد از ما که در سرای بستی

بر دشمنان نشستی، دل دوستان شکستی

سر شانه را شکستم به بهانه ی تطاول

که به حلقه حلقه زلفت نکند درازدستی

ز تو خواهش غرامت نکند تنی که کشتی

ز تو آرزوی مرهم نکند دلی که خستی

کسی از خرابه ی دل نگرفته باج هرگز

تو بر آن خراج بستی و به سلطنت نشستی

به قلمروی محبت در خانه‌ای نرفتی

که به پاکی‌اش نرفتی و به سختی‌اش نبستی

به کمال عجز گفتم که به لب رسید جانم

ز غرور ناز گفتی که مگر هنوز هستی

ز طواف کعبه بگذر، تو که حق نمی‌شناسی

به در کنشت منشین تو که بت نمی‌پرستی

تو که ترک سر نگفتی ز پِیَش چگونه رفتی

تو که نقد جان ندادی ز غمش چگونه رستی

اگرت هوای تاج است ببوس خاک پایش

که بدین مقام عالی نرسی مگر ز پستی

مگر از دهان ساقی مددی رسد وگرنه

کس از این شراب باقی نرسد به هیچ مستی

مگر از عذار سر زد خط آن پسر «فروغی»

که به صد هزار تندی ز کمند شوق جستی

فروغی بسطامی


نظرات  (۲۰)

خودم گفتی؟/
پاسخ:
نخیر
زیر شعر نوشتم
از فروغی بسطامی
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۱۷ سیّد محمّد جعاوله
زیباسسسسسست

ممنونم.
پاسخ:
ممنون از شما
ایول 😃
شعر قشنگی بود 👍
ممنونم 😊
پاسخ:
متشکرم
عکس و شعر هر دو عالى 
پاسخ:
ممنون از نگاه شما
زیبا بود :)
به دل نشست :)
پاسخ:
سپاس گذارم
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۲۴ ساتیا سخی پور
زیبا بود
پاسخ:
ممنونم
بسیار زیبا ومفهومی بود موفق باشی
 شاعربااحساس امروزی
پاسخ:
تشکر از لطف بی کران شما
ولی قابل عرض است که بگم 
بااینکه یکی ازبزرگترین آرزوهای کودکیم
 شاعری ونوشتن بود نتونستم شاعربشم 
و من شاعرنیستم فقط ...
در حال و هوای خودم می نویسم


ولی بیشترشاعرهای امروزی مثل شما شعر مینویسن تازه شماازخیلیاشونم بهترو مفهومی تر مینویسین ولی بااین حال اونا اسم خودشونو گذاشتندشاعر 
ولی شمانه ! افرین به بزرگی ومنشتون ادمهایی مثل شما همیشه موفق ترینن
مطمعنا بایکم باور توهمه کارهاتون موفق میشید
پاسخ:
بله درسته شاید واقعاشاعر باشن یا اینکه فقط
از نظر خودشون... 
همچین ادمهایی خودشونوخیلی باور دارن
عقیده من اینه که اولین راز موفقیت تو زندگی" باور"
وبنظرمن این ادمها توطول زندگیشون خیلی موفق هستند
ـ
ـ
ـ
متشکرم از محبت فراوان شما
امیدوارم توهمه زمینه ها موفق باشی👍
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۵ طاها میرویسی
شعرش شعر بودا!
پاسخ:
بله همینطوره
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۰۵ علی محمدرضایی
زیبا
پاسخ:
ممنون
عالی بود:)
پاسخ:
ممنونم
ای
عالیه
  یه سر به منم بزن
تبادل لینک هم اگه دوس داشتی حتما بگو
پاسخ:
ممنونم
Excellent post. I used to be checking continuously this weblog and
I am inspired! Very helpful information specially the ultimate section :) I
deal with such information much. I used to be seeking this certain information for a long time.
Thanks and best of luck.
Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering
which blog platform are you using for this website? I'm getting tired
of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at alternatives for another platform.

I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.
constantly i used to read smaller articles that as well clear their motive,
and that is also happening with this post which I am reading at this place.
Your mode of telling the whole thing in this piece of writing
is actually good, every one be capable of easily
know it, Thanks a lot.
Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to
say that I have really enjoyed surfing around your
blog posts. After all I'll be subscribing to
your rss feed and I hope you write again soon!
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۱۵ http://apatheticcomedi32.over-blog.com/
Thanks for finally talking about > چه خلاف
سرزده از ما که در سرای بستی... :: دختر خاطره ها
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۳ Can Pilates make you look taller?
Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you can do with a few pics to drive the message home
a bit, but instead of that, this is fantastic blog.
A fantastic read. I will definitely be back.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">