دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

زخم های خودی...

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ب.ظ

تو پاکی به زلالی آب و دلی داری به وسعت آسمان

تقدیر برای تو چه رقم زده آخر...؟

سرنوشت با قلم بی رحمش برای تو چه نوشته...؟

روزگار با تو چه کرده که چنین غمگینی

و با هیچ بهانه ای شادمان نمی شوی

چنین دلگیر...که فقط با یک لبخند خودت را تسکین می بخشی 

آخر تو را چه شده بس است دیگر نکن گلایه از فلک...

تو را بس نیست، از این همه یاس و ناامیدی...؟

آتش درونت را خاموش کن

روزهای گذشته تمام شد و بر نمی گردد در گذشته ات نمان

زخم های خورده وخنجرهای خودی را فراموش کن

 این رسم روزگاره دل من...تو که ساده گذشتی

پس فراموش کن غم های دلت را...زخم های خودی درد دارد می دانم

آنقدر عمیق است که سینه ات را می سوزاند

و تو قطره قطره آب شدنت را میبینی

غمگین نشو دل شکستن تاوان دارد مثل همان چوب خدایی، که صدا ندارد

آه گفتم خدا...! خدایا میبینی آدم هایت را...

چه آسوده زخم میزنند و چه زود فراموش می کنند

خدایا می شود بر من برگردانی آن روزهای پیشم را...

آن خنده های همیشگی ام را...غمگین میشوم 

بیاد روزهایی که می توانستم از ته دل بخندم

ولی اکنون افسوس میخورم افسوس...

بخاطر شادمانی های گذشته ام...بخاطر زندگی که از من گرفته شد...

و به خاطر دلم که چه زخم ها خورد و سکوت کرد

یاد گرفتم با روی گشاده لبخند بزنم 

لبخندی که دیگر خودم هم معنیش را نمی دانم 

روزهایم گذشت و می گذرد...و می گذرد

این کوله بار غم را تا کجا باید بر دوشم بکشم؟تا کجا...؟ 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
نرگس جهانبخشی

زخم های خودی

نظرات  (۳۱)

تاکجا
پاسخ:
اگه میدونستم تا کجا
 که علامت سوال نمیذاشتم
گل من
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۳ سیّد محمّد جعاوله
عالییییییییییی بود
لایک
پاسخ:
سپاس از شما
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۳ احسان خواجه مرادی
شعرهای احساسی زیبایی میگید
مرسی
پاسخ:
ممنونم لطف دارین
متشکرم متشکرم 
پاسخ:
تشکر از حضور شما
آه از این زخم ها شعر غمگین و پرمفهومی بود
ازخودتون بود نرگس خانم؟؟؟
پاسخ:
ممنونم
بله از خودم بود
خیلی قشنگه... 
پاسخ:
ممنون از نگاهتون
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۹ ساتیا سخی پور
زیبا و غمگین بود
پاسخ:

اره غمگینه😢
با اجازه کپی ش میکنم ... میخوام تو دفتر خاطراتم بنویسم.. فوق العاده بود
پاسخ:
مرسی عزیزم
حتما
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۶ طاها میرویسی
ناراحتم :(
پاسخ:
چرا
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۷ leilaaaaaaaaa mohammadi
خیلی قشنگ بود نرگس جوووووووووووووووووون
پاسخ:
ممنونم لیلاجوووووون
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۰۸ معصومه صادقی
چه راحت حرفاتون رو میگین
احسنت
قدر بدونین این استعدادتون رو
پاسخ:
سپاس گذارم 
نظر لطفتونه
متشکرم از شما 
پاسخ:
خواهش میکنم 
تشکرازشما
خیلی غمگین و احساسی بودلاااایک
پاسخ:
اره غمگینه 
ممنونم
عجیب به دل میشینه :)
پاسخ:
نظر لطفتونه
لایک
پاسخ:
مرسی
I always spent my half an hour to read this web site's content daily along with a mug of coffee.
It's going to be finish of mine day, except before ending I am reading this impressive article to improve my know-how.
Hi there very nice website!! Guy .. Excellent .. Amazing ..
I'll bookmark your web site and take the feeds additionally?
I am happy to seek out a lot of useful info
here within the put up, we want develop extra techniques on this
regard, thank you for sharing. . . . . .
Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this
blog loading? I'm trying to figure out if its a problem on my end or if
it's the blog. Any responses would be greatly appreciated.
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you
relied on the video to make your point. You obviously know what youre
talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something enlightening
to read?
Hmm is anyone else experiencing problems with the pictures on this
blog loading? I'm trying to figure out if its a problem on my end
or if it's the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.
What's up to every one, the contents present at this web site are truly awesome for people knowledge, well, keep up the good work fellows.
This is the perfect webpage for everyone who would like to find
out about this topic. You realize so much its almost hard
to argue with you (not that I actually will need to?HaHa).
You definitely put a fresh spin on a topic that's been discussed for ages.
Excellent stuff, just great!
Glad to be one of several visitors on this awing internet site :
D.
Thank you for any other informative web site.
The place else may I am getting that type of information written in such an ideal
method? I have a undertaking that I'm just now operating on, and I have been on the look out
for such info.
This piece of writing presents clear idea for the new viewers of blogging, that
really how to do running a blog.
۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۰۰ JerriChanchuan.Bravesites.com
Precisely what I was searching for, regards for putting up.
۲۶ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۳۱ نسترن خدادادی
وای خدا شعرات اشک ادمو درمیاره بخدا اشکام دراومد خیلی بااحساسید شما قدر این احساس پاکتونو بدونید دقیقا حرف دل ادمو میزنه کاش منم میتونستم مثل شما باشم افرین وخسته نباشید میگم دخترخاطره ها
پاسخ:
مرسی گلم نظرلطفتونه
خوشحال شدم که خوشتون اومد
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۵ foot pain after sitting
Hey there, You've done a fantastic job. I will certainly digg
it and for my part recommend to my friends. I'm confident they'll be benefited from this web site.
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۲ http://brennabiedrzycki.blog.fc2.com
An intriguing discussion is definitely worth comment.
I believe that you should publish more about this topic, it may not be a taboo subject
but generally people don't discuss such subjects. To the next!

Cheers!!
zxdyQx https://goldentabs.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">