دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

این ترانه بوی نان نمی دهد...

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ

این ترانه بوی نان نمی دهد

بوی حرف دیگران نمی دهد

سفره ی دلم دوباره باز شد

سفره ای که بوی نان نمی دهد

نامه ای که ساده وصمیمی است

بوی شعر و داستان نمی دهد :

... با سلام و آرزوی طول عمر

که زمانه این زمان نمی دهد

کاش این زمانه زیر و رو شود

روی خوش به ما نشان نمی دهد

یک وجب زمین برای باغچه

یک دریچه آسمان نمی دهد

وسعتی به قدر جای ما دو تن

گر زمین دهد ، زمان نمی دهد

فرصتی برای دوست داشتن

نوبتی به عاشقان نمی دهد

هیچ کس برایت از صمیم دل

دست دوستی تکان نمی دهد

هیچ کس به غیر ناسزا تو را

هدیه ای به رایگان نمی دهد

کس ز فرط های و هوی گرگ و میش

دل به هی هی شبان نمی دهد

جز دلت که قطره ای است بی کران

کس نشان ز بیکران نمی دهد

عشق نام بی نشانه است و کس

نام دیگری بدان نمی دهد

جز تو هیچ میزبان مهربان

نان و گل به میهمان نمی دهد

نا امیدم از زمین و از زمان

پاسخم نه این ، نه آن ... نمی دهد

پاره های این دل شکسته را

گریه هم دوباره جان نمی دهد

خواستم که با تو درد دل کنم

گریه ام ولی امان نمی دهد ...

قیصر امین پور

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹

نظرات  (۲۵)

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۲ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
ممنون
پاسخ:
سپاس گذارم
با عرض سلام 
ای کاش تصویر بهتری جایکزین می کردید
پاسخ:
سلام ممنون از انتقاد ونظرتون
ولی تصویربهتری نیافتم
خوب بود
پاسخ:
ممنون ازشما

یک وجب زمین برای باغچه



میخواهیم:)
☺زیبا
پاسخ:
مرسی
شعرای قیصر از نوع امین پور لاوه لاااااااااو:)
پاسخ:
دقیقا
عالی بود :)
پاسخ:
ممنونم
بسیااار زیبا
پاسخ:
متشکرم
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۹ معصومه صادقی
چه قشنگ
:-))
پاسخ:
ممنونم
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۷ طاها میرویسی
به به
پاسخ:
😮
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۶ سام نجفی نیا
زیبا بود
ridere o piangere ? · sabato, 15 dicembre 2012, 12:35 pmche ridere , Trenord e’ gestita dalla Regione . Ora la regione vorrebbe fare una class action contro Trenord .C278ei1o; a se stessa .
I am not positive where you're getting your info, however good topic.

I needs to spend a while studying much more or understanding more.
Thanks for excellent info I used to be searching for this information for my mission.
Simply want to say your article is as astounding. The clarity in your post is simply spectacular and i could assume you are an expert on this subject.

Well with your permission let me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.
Thanks a million and please carry on the rewarding work.
What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon this I've discovered It positively helpful and it has aided me out loads.
I'm hoping to give a contribution & assist different customers like its
helped me. Good job.
Undeniably consider that that you stated. Your favourite reason appeared to be on the net the easiest thing to remember of.
I say to you, I certainly get annoyed at the same time as other people think about concerns that they just do not know about.
You controlled to hit the nail upon the highest and outlined out the whole thing with no
need side-effects , other folks could take a
signal. Will probably be again to get more. Thanks
Hiya! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask.
Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?
My blog discusses a lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit
from each other. If you happen to be interested
feel free to send me an email. I look forward to hearing from you!
Excellent blog by the way!
Hello, of course this paragraph is actually nice and I have learned
lot of things from it about blogging. thanks.
I'm now not positive the place you're getting your information, however good topic.
I needs to spend some time finding out much more or figuring out more.

Thanks for excellent info I was in search of this info for my mission.
Wow, that's what I was exploring for, what a material!
present here at this weblog, thanks admin of this web page.
When I originally commented I appear to have clicked the -Notify
me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added
I recieve four emails with the same comment. Perhaps there is a
means you can remove me from that service? Many thanks!
۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۹ ankle an foot pain
Hi my friend! I wish to say that this post is amazing,
great written and come with almost all vital infos. I'd like
to look extra posts like this.
۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۹ too much vitamin d foot pain
My brother recommended I may like this web site.
He was once entirely right. This post truly made my day. You can not consider simply how a lot time I had spent
for this info! Thanks!
KaWXOf https://goldentabs.com/
Great items from you, man. I've consider your stuff previous to and you are just too magnificent.
I really like what you've bought right here, certainly like
what you're stating and the way in which through which you assert it.
You make it enjoyable and you still take care of to stay it wise.
I cant wait to learn far more from you. This is really a great
web site.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">