دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

مادرم...

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ


ای که عالم را فدای اشک چشمانت دهم
اشک اگر خواهی بگو یک ابر بارانت دهم
دست لرزانت که می بینم خجالت می کشم
دست ها را دستگیر دست لرزانت دهم
دل که هر روز از پی عشقی روان شد نو به نو
برکنم از جملگی در بند احسانت دهم
کاش می شد بار دیگر سرنهم بر دامنت
شعر و لالایی بخوانی دل به دامانت دهم
هرچه دارم از تو دارم، هستیم حتی ز توست
از خودم چیزی ندارم تا به قربانت دهم
ای امید ار هست جنت زیر پای مادران
بوسه دادم خاک پایت ، تا که مهتابت دهم


پی نوشت:به یاد همه مادرها...چه اون هایی که کنارمان هستن چه اون هایی که از پیشمان رفتن...

به سلامتی مادرم...که زندگی و گذشت و بی کینه بودن را به من آموخت...

دوست دارم مادرم همیشه کنارم باش...بی تو نفس کشیدن برایم بی معنی است...

معنای من تویی...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۴
نرگس جهانبخشی

فرشته ی من

مادرم...

نظرات  (۲۴)

انشاالله سایه مادرتون همیشه بالاسرتون باشه
وهمیشه شادباشین 
پاسخ:
سپاس گذارم از لطف بی کران شما
همچنین
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۸ سیّد محمّد جعاوله
زیبا بود
پاسخ:
مرسی
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۸ سیّد محمّد جعاوله
زیبا بود
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۴ بهار خادمی
عکسش قشنگه!!
پاسخ:
مرسی از حسن سلیقت
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۶ دریا _ گاه نوشته های من
ان شاءالله مادرت همیشه سلامت باشه
پاسخ:
ممنونم از دعای خوبت همچنین
زندگیمه مادرم
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۲ علی رحمانی پور
خدا نعمت هایی رو که بهمون داده رو ازمون نگیره مخصوصا پدرو مادر رو
پاسخ:
ایشاا... که سایه پدر رومادرا همیشه بالا سرمون باشه
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۵ ساتیا سخی پور
به سلامتی همه مادرها
پاسخ:
به سلامتی همشون
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۷ leilaaaaaaaaa mohammadi
بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگ لایک
پاسخ:
thank you
(((: خدامه مادراحفظ کنه
پاسخ:
ایشاا...
انشاءالله سلامتی همه مادرا
واقعا مادر یه نعمت بزرگیه شاید گاهی قدر ندونیم...
پاسخ:
واقعا همیجوره
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۹ ....مسعود ....
متشکر م 
امیدوارم
پاسخ:
ممنونم
خدا همه ی مامان ها رو حفظ کنه ...
پاسخ:
ایشاا...
I gave up all my magazine sutsrcipbions when Lehman went bust and haven’t missed them at all since then. I actually am happier without them – less clutter, saves money, and saves trees! Reply
Somebody necessarily assist to make seriously articles I'd
state. That is the very first time I frequented your website page and so far?

I surprised with the analysis you made to make this particular publish amazing.
Excellent activity!
At this moment I am going to do my breakfast,
afterward having my breakfast coming over again to read other news.
Hey there! I understand this is somewhat off-topic however I needed to ask.
Does managing a well-established website such
as yours require a large amount of work? I'm brand new
to writing a blog however I do write in my diary every day.
I'd like to start a blog so I can share my personal experience and
thoughts online. Please let me know if you have
any kind of recommendations or tips for brand new aspiring blog owners.
Thankyou!
Your style is very unique in comparison to
other people I have read stuff from. Many thanks for
posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark
this site.
Terrific post but I was wanting to know if you could write a litte more on this topic?
I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more.
Cheers!
What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I have discovered It positively helpful and it has
helped me out loads. I am hoping to contribute & assist different customers like its helped me.
Good job.
Having read this I believed it was extremely informative.
I appreciate you finding the time and energy
to put this information together. I once again find myself spending a
significant amount of time both reading and posting comments.
But so what, it was still worthwhile!
۱۲ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۹ best psychic medium reading
اطلاعات بسیار خوب خوشبختانه من وبلاگ شما را کشف کردم
به طور تصادفی (stumbleupon). من آن را برای بعد نشانه گذاری کردم
این پست واقعا جالب است که به افراد جدید اینترنت کمک می کند
مایل هستند به نفع وبلاگ نویسی باشند.
پاسخ:
ممنونم نظرلطفتونه
each timе i used to read smaller articles or reviеws
that as well clear their motive, and that is ɑlso hɑppening with this
artiсle ԝhiϲh I am reading аt this place.
Remarkable! Its genuinely remarkable article, I have got
much clear idea about from this piece of writing.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">