دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

رفیق لحظه های تنهایی من...

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

من

از میان واژه‌های ناب

« دوستی » را برگزیده‌ام ،

آن‌جا که

برف‌های تنهایی

آب می‌شوند

در صدای تابستانی یک دوست . . .

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷

نظرات  (۳۴)

سلام
وبت عالیه
به وب منم سر بزن
اگه دوس داشتی سایت زیر رو لینک کن عزیزم. ممنونم
arcashop.ir
پاسخ:
سلام
ممنونم عزیزم
حتما...
arcashop.ir
لایک
پاسخ:
👍👍
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۴۴ چشم به راهم ...
هم نشین خوب بهتر از تنهایی است...
پاسخ:
بله همینجوره
اینکه تنها باشی بهتره...عادت میکنی. چون اون همنشین خوب بالاخره یه روزی میره...و تو میمونی و خاطره های اون...
پاسخ:
همنشین خوب حتی اگه یه روزی هم بره
همینکه خاطراتی خوبی رو بهت داده باشه
بازم همون دوست خوبه وهمنشینه همیشگیت میمونه
 حتی اگه ازت دور باشه و بره
دوست های خوب بعضی وقتها میتونن ازهرکسی بهت نزدیک تر باشن
حتی از خواهر...میتونن مرهم دردت باشن 
آخ‌که چقدر داشتن دوستای خوب مهمه . انقدری که دوسا آدم رو شکل گیری آدم تاثیر داره که باور کردنی نیس!
پاسخ:
بله دقیقا
دوست رو شکل گیری آدم خیلی تاثیر داره

این روزا دوست خوب کم پیدا میشه باید قدر دوست های خوبو بدونیم.بعضی از دوستا یه روزی از دشمن هم بدترن واست
پاسخ:
اره دقیقا
یه دوستهایی میان تو زندگیت که فقط خاطرات بدو
لحظات غمگین و بهت میدن
ویه دوستایی هم هستن که وجودشون باارزش تر از هرچیزیه
عالی بود مثل همیشه
پاسخ:
ممنونم ازشما
اوووووووووم
عالی بود مرسی:)
پاسخ:
نظرلطفتونه
مرسی
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۳ سیّد محمّد جعاوله
قشنگه
پاسخ:
ممنونم
عالی بود

پاسخ:
متشکرم
کار خوبی کردید که واژه دوستی رو برگزیدید
پاسخ:
مرسی از توجه و انتخابتون
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۴ ساتیا سخی پور
زیبابودمنم یه دونشو دارم
پاسخ:
پس قدرشو بدون
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۸ ....مسعود ....
؟!
رفیق من سنگ صبور غمهام به دیدنم بیا که خیلی تنهام...
سلامتی همه رفقا حتی اونایی که از پشت میزنن
پاسخ:
جالبه بااینکه بعضی از دوست ها ازپشت خنجرمیزننو دنیاشون ته نامردیه
ما هنوز اسم اونا رو گذاشتیم دوست
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۷ leilaaaaaaaaa mohammadi
لایک
پاسخ:
 👍
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۹ اردیبهشت ..
سلام
زنده باد..همه دوستان خوب و تکرار ناشدنی..
پاسخ:
سلام 
مرسی از نظر خوبتون
(((:دوست خیلی خوبه خیلی
پاسخ:
👍
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۷ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
دوست خوب واقعا نعمتیه واس خودش:)

طاعات و عباداتت قبول:)
پاسخ:
اره دقیقا
مرسی همچنین
سلام طاعات قبول دعوتید
پاسخ:
سلام
ممنونم
همچنین
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۹ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
++++

ممنون
پاسخ:
خواهش
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۱ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
دوووووووووووووست!!!!
چقدر غریبه ام با این کلمه
پاسخ:
امیدوارم یه روزی با این کلمه اشنا بشی
Ahaa, its pleasant discussion about this post here
at this weblog, I have read all that, so now me also commenting here.
You can certainly see your expertise in the article you
write. The arena hopes for more passionate writers such
as you who are not afraid to say how they believe. Always go after your
heart.
Have you ever thought about publishing an e-book or guest authoring
on other blogs? I have a blog centered on the same ideas you discuss and would love to have
you share some stories/information. I know my readers would enjoy your work.

If you're even remotely interested, feel free to send
me an e-mail.
I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is required to get set up?

I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
I'm not very web smart so I'm not 100% positive. Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
Appreciate it
Hi, after reading this remarkable post i am as well delighted to share
my knowledge here with friends.
۰۶ تیر ۹۶ ، ۰۳:۱۸ bernamedell.weebly.com
I'm impressed, I must say. Seldom do I come across a blog that's equally educative and engaging, and without a doubt, you've hit the nail on the head.
The issue is something too few men and women are speaking intelligently about.
Now i'm very happy that I stumbled across this during
my search for something concerning this.
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۹ foot pain big toe joint
Hi my family member! I wish to say that this post is
amazing, nice written and include almost all vital infos.
I would like to see more posts like this.
حداکثر چهار نفر می توانند در یک بار بر روی صفحه نمایش اقدام کنند.
آنها می توانند سال های واقعی اینترنت و درست از مرورگر بازی کنند.
تحویل نتایج می تواند ساعت های فردی سرگرمی آزاد باشد.
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۰۶:۳۴ http://chaturbatetokenshack.online/
This is the right blog for anybody who really wants to find out about this topic.
You understand so much its almost hard to argue with you (not that I actually would want to…HaHa).
You certainly put a brand new spin on a subject that's been written about for a long time.
Great stuff, just great!
Grеat post.
۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۴ chaturbatefreetokenshack.com
Hi! I realize this is sort of off-topic however I needed to ask.
Does running a well-established blog such as yours take a large amount of work?
I am brand new to running a blog but I do write in my journal daily.
I'd like to start a blog so I can share my own experience and feelings
online. Please let me know if you have any kind of suggestions or
tips for brand new aspiring blog owners. Thankyou!
Excellent web site you've got here.. It's difficult to find
good quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you!
Take care!!
I savor, cause I found exactly what I used to be having
a look for. You have ended my four day lengthy hunt!
God Bless you man. Have a nice day. Bye

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">