دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

سکوت...

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ب.ظ

گاهی دلت گفتن می خواهد 

اما گفتنت نمی آید

گویی مُهر سکوت به لبهایت خورده باشد...

بر آن می شوی تا بنویسی آنچه را که نگفتنیست...

 دلت نوشتن می خواهد

امانوشتنت هم نمی آید

گویی حکم عدم به قلمت خورده باشد...

اما ناغافل 

زودتر از همه اینها می ببینی که 

واژه هایت را قطره قطره بر کاغذ گریسته ای

و او را غرق در ناگفته هایت کرده ای

آنقدر در سکوت  میگریی

که از شرم نانوشته هایت 

سینه اش 

خیس میشود٬ 

نرم میشود ٬

می شکافد...

آری 

گاهی 

اَشکها هم حرفهایی به وسعت نگفتن دارند...


نظرات  (۲۵)

فوق العاده. مطمئنم یه شاعر خوب میشی
پاسخ:
ممنونم از لطف ومحبت شما

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۶ ....مسعود ....
متشکرم ازتون
پاسخ:
مرسی از حضورسبزتون
خیلی عالی بود

پاسخ:
نظر لطفتونه
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۷ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
موفق باشید
پاسخ:
سپاس فراوان

بسیار زیبا بود ...

حرف دل منم بود...

پاسخ:
ممنونم...
چه خوب...

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۵ علی رحمانی پور
زیبا نوشتی
پاسخ:
ممنونم
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۱۶ ....مسعود ....
متشکرم
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۳ ساتیا سخی پور
خیلی زیبا بود تشکر
پاسخ:
تشکر از همراهی شما
عالی بود
پاسخ:
سپاس گذارم
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۶ leilaaaaaaaaa mohammadi
لایک داری نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرگس
پاسخ:
ممنونم عزیزم
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۳ طاها میرویسی
زیبا بود :)
پاسخ:
متشکرم
گاه سکوتی میکنم بالاترازفریاد زیبابود
پاسخ:
مرسی از همراهیتون
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۱ دریا _ گاه نوشته های من
گاهی بهترین کلام، یک سکوت نمناک است.
پاسخ:
اره واقعا
زیبا بود
پاسخ:
مرسی
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۵ مهدی بردیا
بسیار زیبا و دلنشین و کامل بود

پاسخ:
سپاس نظرلطفتونه
Excellent post. I was checking conounitusly this blog and I’m impressed! Extremely helpful info particularly the last part I care for such info a lot. I was looking for this particular information for a long time. Thank you and good luck.
Link exchange is nothing else however it is just placing the other person's web site link
on your page at suitable place and other person will also do same
for you.
Hey there! Quick question that's completely off topic.
Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird when browsing from
my iphone. I'm trying to find a template or plugin that might be able to correct this problem.
If you have any suggestions, please share. Cheers!
Incredible points. Outstanding arguments. Keep up the good spirit.
Hmm it looks like your blog ate my first comment (it
was super long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
I as well am an aspiring blog blogger but I'm still
new to everything. Do you have any suggestions
for novice blog writers? I'd certainly appreciate it.
These are genuinely wonderful ideas in regarding blogging.

You have touched some pleasant points here. Any way keep up wrinting.
Normally I do not read article on blogs, however I wish to
say that this write-up very pressured me to check out and
do it! Your writing taste has been surprised me.
Thanks, quite great article.
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۸ foot pain identifier
We're a group of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
Your website offered us with helpful info to work on. You have
done an impressive task and our entire group will likely be
thankful to you.
May I simply say what a relief to discover
someone that genuinely understands what they are talking about on the
web. You actually understand how to bring a problem to light and make it important.
More and more people must check this out and understand this side
of the story. I can't believe you are not more popular given that you surely have
the gift.
If you woulⅾ like to obtain mᥙch from this paragгaph then you
have to apply such strategies to your won website.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">