دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

بعضی وقت ها مجبوری...

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ب.ظ

بعضی وقتــــــــا مجبوری تو فضــــــــای بغضت بخنــــــــدی...

دلــــت بگــیــره ولـــی دلــگــیــری نــکــنی...

شــــــــاکی بشی ولی شکایت نکنــــــــی …

خیلی چیــــــــزارو ببینی ولی ندیدش بگیــــــــری …

خیلی هــــــــا دلتو بشکنن و تــــــــو فقط سکــــــــوت کنی... 

بعضی وقت ها سکوت میکنی چون...

آنقدر رنجیده ای که نمی خواهی حرف بزنی...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
نرگس جهانبخشی

بعضی وقت ها مجبوری...

نظرات  (۲۷)

خیلی قشنگ بود عزیزم
پاسخ:
ممنونم عزیزم
اَاااه
چه قدر که از اون لحظه ها بدم میاد :(
پاسخ:
اوهوم
چه میشه کرد
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۳ سیّد محمّد جعاوله
متشکرم
عالی بود
پاسخ:
سپاس فراوان
لایک 👍
پاسخ:
👍
واقعا هم همینجوره لااایک
پاسخ:
متشکرم
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۴۳ مسعود ذاکریان
ممنون از مطالب خوبتون به وبلاگ من هم سر بزنید.
پاسخ:
ممنون 
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۰ ساتیا سخی پور
چه میشه کرد
پاسخ:
هیچی😓
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۰ احسان خواجه مرادی
تلفیق اون عکس و متن زیباتون شاهکاره
بسیار خوب و مناسب انتخاب شده
راستی متوجه نشدم چرا دنبال کردن وبلاگم رو قطع کردید؟
پاسخ:
ممنونم از لطفتون 
دنبال شدید
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۱ احسان خواجه مرادی
ممنونم
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۵ طاهاعیان خوشمزه :)
:(((

آره...
پاسخ:
😔😔
زیبا بود
پاسخ:
ممنونم
دقیقا ...
پاسخ:
اوهووم 
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۳ علی محمدرضایی
زیبابود
پاسخ:
ممنونم
سلام
این عکسها رو خودتون کار میکنید؟
پاسخ:
سلام نخیر
زیبابود...
پاسخ:
مرسی
This is my first time visit at here and i am truly happy to read all at alone place.
I quite like looking through a post that can make people think.
Also, many thanks for allowing for me to comment!
Hello there, You have done a great job. I will certainly digg it and personally suggest
to my friends. I'm sure they'll be benefited from this web site.
Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Many thanks
I'm more than happy to discover this web site.
I need to to thank you for ones time due to this wonderful
read!! I definitely appreciated every part of it and i also have you saved as a
favorite to check out new stuff in your web site.
Wonderful site. Lots of useful information here.
I'm sending it to some friends ans also sharing in delicious.
And certainly, thanks for your sweat!
۰۶ تیر ۹۶ ، ۰۲:۳۴ holliebleau.wordpress.com
Hi there would you mind letting me know which hosting company you're using?
I've loaded your blog in 3 completely different
web browsers and I must say this blog loads a lot faster then most.
Can you recommend a good internet hosting provider at a honest price?
Thanks a lot, I appreciate it!
۰۸ تیر ۹۶ ، ۲۱:۲۱ http://katypattie.bravesites.com
WOW just what I was searching for. Came here by searching for دختر خاطره ها
پاسخ:
Thank you soo much👍
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۱ foot pain and tingling
Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Many thanks
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۳ foot pain from sciatica
These are truly impressive ideas in concerning blogging.
You have touched some nice points here. Any way keep up wrinting.
Hi there everyone, it's my first pay a visit at this web site, and paragraph is genuinely fruitful for me,
keep up posting these content. http://boomstation.net/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=3799
Hello There. I foᥙnd your bl᧐g using msn. This іs a very well ԝritten article.
I wilⅼ make sure to bookmark it and come
back to read more of your useful info. Thankѕ for tһe
post. I'll definitely comebаck.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">