دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

چهار فصل من...

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

می گویند هر گلی

در فصل خودش غنچه می دهد

سنبل درآرامش تابستان

و نرگس ها در سکوت زمستان

تو از کدام تیره ای

که در هر چهارفصل دنیای من

غنچه می دهی ؟!

نه گرما می شناسی

و نه سرما!"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۲
نرگس جهانبخشی

چهار فصل من...

نظرات  (۲۴)

چه حس خوبی داشت
پاسخ:
نظر لطفتونه
مرسی
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۹ طاهاعیان خوشمزه :)
خیلی قشنگ بود :)
پاسخ:
سپاس گذارم
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۴ علی رحمانی پور
زیباست
پاسخ:
ممنونم
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۷ ساتیا سخی پور
زیبا بود
پاسخ:
متشکرم
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۵ دریا _ گاه نوشته های من
زیبا بود!
پاسخ:
مرسی از شما
۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۵ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
چقد احساسی بود این پست:)

نبودی چن وقت:)
پاسخ:
ممنونم عزیزم
درگیر درس و کار بودم
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۱ همدم تنها
من؟ ؟؟
سکرته ☺
لایک
پاسخ:
مرسی
(: زیبا
پاسخ:
ممنونم
چه زیبا وجالب
پاسخ:
ممنونم از توجهتون
:)
پاسخ:
😃
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۵ دریا _ گاه نوشته های من
زیبا بود!
پاسخ:
سپاس
چه زیبا
ممکنه براتون که یه بیت یا قطعه دیگه اضافه کنید
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۰ شکوه شب وروز
زیبا بود
پاسخ:
ممنونم
Thanks , I have just been searching for info about this subject for ages and yours is the
greatest I have came upon so far. However, what in regards to
the bottom line? Are you sure about the source?
Hmm is anyone else experiencing problems with the pictures on this blog loading?

I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's
the blog. Any feed-back would be greatly appreciated.
Hi my friend! I want to say that this article is amazing, great written and include approximately all significant infos.
I would like to look extra posts like this .
Hello! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to
look it over. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting
this to my followers! Terrific blog and terrific design and style.
Hi would you mind stating which blog platform you're working with?
I'm looking to start my own blog soon but I'm having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.

The reason I ask is because your design and style seems different
then most blogs and I'm looking for something
unique. P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!
Your style is so unique in comparison to other people I've read stuff from.
Thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this blog.
Greetings from Los angeles! I'm bored at work so I decided
to check out your blog on my iphone during lunch break.
I enjoy the info you present here and can't wait to take
a look when I get home. I'm amazed at how quick your
blog loaded on my phone .. I'm not even using WIFI, just
3G .. Anyways, superb site!
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۳۷ How you can increase your height?
This is very interesting, You're a very skilled blogger.
I've joined your rss feed and look forward to seeking
more of your wonderful post. Also, I have shared your website in my social networks!
Thanks for sharing your thoughts on دختر خاطره ها.
Regards http://books.uaconf.com/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=35280
۰۱ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۸ Make jewelry for a Living
My partner and I stumbled over here coming from a dfferent page and thought I may as well
check things out.I like what I see sso i am just following you.
Look forward to exploring yiur web page for a second time.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">