دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

حس نوشتن دارم ویک دنیا حرف...

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ

ﺣـــــــﺲ نوشتن ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﯾڪ ﺩﻧﯿﺎ ﺣﺮﻑ •••••

ﺍﻣﺎ ﺍین ﺑﺎﺭ ﻭﺍﮊﻩ ﻫﺎ ﺣﻘــــــــــﯿﺮﻧﺪ ••••••

ﺑﺮﺍﮮ ﺑﯿﺎن ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺩﻟــــــــــــــــــــﻢ •••••

ﭘﺲ ﺳڪﻮﺕ ﺧﻮﺍﻫﻢ کـــــــــــــــــﺮﺩ •••••

ﺷﺎﯾﺪ ﻭﺟـــــــﺪﺍن ﺗﻘﺪﯾﺮﻡ ﺑﮧ ﺩﺭﺩ ﺑﯿﺎﯾــــــــــﺪ •••••

ﻓﻘــــــــــــــــــــﻂ ••••••

ﺷﻨﯿــــــــــﺪﻧﯽ ﺗﺮین ﻭﺧﻮﺍﻧﺪﻧﯽ ﺗﺮین ••••••

ﺁﺧﺮﺵ ﺍﺳﺘــــــــــــــــــــ ••••

ﻭﺁﺧﺮ ﻧﻮﺷﺘﮧ من ﺍین ﺷــــــــــــــــــــﺪ •••••

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺮﺍ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﻭ ﺑﺎﺭﻫــــــــــﺎ ﺩﺭ ﻫــــــــــﻢ  کوﺑـــــﯿﺪ و ﻣﯽکــــــــــــــــــﻮﺑﺪ •••••

ﺍﻣﺎ ﺻﺪﺍﮮ ﺷڪﺴﺘﻨــــــــــﻢ ••••••

ﺭﺍ کسی ﻧﺨﻮﺍﻫــــــــــﺪ ﺷﻨﯿـــــــــــــــﺪ!!!!!❤

نظرات  (۱۹)

حس نوشتنتان بسیار زیبا وبا احساس است
موفق باشید
پاسخ:
مرسی از توجهتون
good
پاسخ:
Tnx
خیلی زیبا بود
پاسخ:
متشکرم
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۷ ♥سرباز شیعه♥
♥♥♥
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۹ سیّد محمّد جعاوله
آفرین
پاسخ:
ممنونم
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۰ ♦♦ حسین ♦♦
لایک
پاسخ:
مرسی
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۴ 💕leilaaaaaaaaa 🌹💕
like
پاسخ:
مرسی
سکوت یعنی مرده فریادم... 
پاسخ:
دقیقا
عالی بود
پاسخ:
متشکرم
خوشمل بود :)
پاسخ:
ممنونم
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۱ مجید یارگیو
توای تنها ببین من را کنار مرز تنهایی
تنم خسته رهم خسته دلم دراوج تنهایی
زتنها بودنم ای دل خلاصی نیست باور کن
رهایی را نمی بینم زدست دیو تنهایی . . .
متن جالبی بود
پاسخ:
سپاس گذارم
شعر زیبایی بود
زیبا بود
به این نتیجه رسیدم که عکسها هم کار خودتونه
پاسخ:
متشکرم
😁
ولی عکسها کار خودم نیستن
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۶ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
عالی از  ته دل :)
پاسخ:
مرسی عزیزم
I'm not sure where you're getting your info, but great topic.

I needs to spend some time learning more or understanding more.
Thanks for excellent info I was looking for this information for my mission.
Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A design like yours with a few simple adjustements would
really make my blog stand out. Please let me know where you got your design. With thanks
Hi! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community
in the same niche. Your blog provided us useful information to work on. You have done a
outstanding job!
I am not sure where you are getting your info, but good
topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for excellent info I was looking for
this info for my mission.
I really love your blog.. Very nice colors & theme. Did you make this web site
yourself? Please reply back as I'm trying to create my own blog and would like
to find out where you got this from or just what the theme is named.
Appreciate it!
This blog was... how do I say it? Relevant!!
Finally I have found something which helped me.
Thank you!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">