دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

دنیای مجازی...

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

دنیای مجازی

خیلی فکر میکنم به آدم هایی که اینجا میینم...

به کسانی که دریک دایره کوچک جا میگیرند...

حجم ندارند،لمس نمی شوند...نه گرمند،نه سردند...

تمام خشونتشات،تمام عشق،تمام نفرت،تمام حرف هایشان

فقط جمله ایست که نوشته میشود...

حتی صدایشان هم نیست...

دربهترین حالت فقط چراغی هستند که روشن ویا خاموش میشوند...

رفتنشان مثل آمدنشان بی صداست...

مثل بودنیست که اصلا نیست...

فقط یک چیز مشترک است و مرا باخود میبرد...

(تنهاییشان) ونیاز به ( فهمیدنشان)!!!..

نظرات  (۳۲)

متنت واقعا دلنشین بود
پاسخ:
ممنون
🌷🌷🌷
نویسنده ای؟!!
پاسخ:
نویسنده نیستم  
ولی بیشتر این نوشته های وبلاگ و خودم نوشتم
فقط  در حال و هوای خودم می نویسم
 
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۱۹ مردی بنام شقایق ...
آره والا...
زیبا بود
خصوصا نگاهی که به اشتراکات داشتید
پاسخ:
سپاس از لطفتون
متن قشنگی بود :)
پاسخ:
متشکرم 
دقیقاااااااا ......

تنهاییشان.....

نیاز به فهمیدنشان.....

تنهاییشان....تنهاییشان...تنهاییشان...

با طلااا باید نوشت متنت و:)
پاسخ:
سپاس گذارم  دوست عزیز
حقیقتاً همینطوره...
گل گفتی...
پاسخ:
بله دقیقا
مرسی
(: چه متن زیبایی
پاسخ:
ممنونم
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۳ رادیو عاشقی
عالى
پاسخ:
مرسی
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۶ دردنوشته های جوانی ام
همیشه نوشته های فروغ فرخزاد رو دوستن داشتم!
واقعا بخش جدایی ناپذیر زندگی ام بودن
و واقعا تبریک میگم به این مینی مال نویسی ها که به شدت مرا یاد فروغ انداختن!

ممنون میشم، تشریف بیاورید و مطالبم را از نگاه عزیزتان گذران کردن !
کامنت انتقادین هم در نمودن باید.

لینک شدید،دنبال کردمتان.

لینکم بنمایید اگر لایق یافتید.... و لینک ^_^
پاسخ:
منم شعرهای فروغ فرخزاد و خیلی دوست دارم
ممنونم از نظر و لطف بی کرانتون
دنبال شدید
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۹ علی محمدرضایی

چه متن زیبایی

پاسخ:
مرسی ازشما
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۳ ♥سرباز شیعه♥
متنت واقعا دلنشین بود

ممنون
پاسخ:
ممنونم از لطفتون
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۵ سیّد محمّد جعاوله
عالیست
من کیف کردم
متشکرم.
پاسخ:
سپاس فراوان
عالی بود
پاسخ:
ممنونم
سلام.جملات جالب وقشنگی بود.
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
درود
 بسیار زیبا
پاسخ:
سپاس گذارم
چرا اینقدر دیر به دیر پست میزارید .....
اینطوری که دنبال نمیشید ...
پاسخ:
تواین مدت یکم کم فعالیت شدم
شما به بزرگی خودتون ببخشید
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۵ دریا _ گاه نوشته های من
عالی بود
پاسخ:
مرسی
Can I just say what a comfort to discover someone that really
understands what they are discussing on the internet. You definitely understand how
to bring a problem to light and make it important. A lot more people
have to look at this and understand this side of
the story. I was surprised you're not more popular because you certainly have the gift.
Howdy! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
Your blog provided us useful information to work on. You have done a marvellous job!
I am not sure where you are getting your info, but great topic.
I needs to spend some time learning much more or understanding more.

Thanks for great info I was looking for this info
for my mission.
I think the admin of this web site is truly working hard in support of
his site, since here every information is quality
based stuff.
Hello to every body, it's my first pay a quick visit of this blog; this blog contains
remarkable and in fact good data in support of visitors.
Piece of writing writing is also a fun, if you know then you can write or else it
is complex to write.
If you are going for best contents like I do, simply visit this web site all the time
for the reason that it provides feature contents, thanks
Does your website have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like to send you an email.
I've got some recommendations for your blog you might
be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it improve over time.
Since the admin of this website is working,
no hesitation very quickly it will be famous, due to its quality contents.
I'm not sure exactly why but this site is loading extremely slow for me.
Is anyone else having this problem or is it a issue on my end?
I'll check back later on and see if the problem still exists.
I'm excited to discover this web site. I wanted to thank you for your
time for this particularly fantastic read!! I definitely loved every little bit of it
and I have you saved to fav to look at new things in your
website.
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۰۳ http://lawandashifflet.jimdo.com/
My brother suggested I may like this blog. He was once entirely right.
This publish truly made my day. You cann't consider simply how much time I had
spent for this info! Thank you!
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۱۴ http://patriceaitcheson.jimdo.com/2015/01/01/symptoms-of-flat-feet-and-excessive-pronation
You can certainly see your expertise in the paintings you
write. The world hopes for even more passionate writers like you
who aren't afraid to say how they believe. At all times go after your heart.
It's reaⅼly a nice and helpful piece of information. I am glad that you just shаred thiѕ useful
info with us. Please kеep us up to dɑte like this.
Tһank yοu for ѕharing.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">