دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

غروب دلگیر...

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

غروب دلگیر...غمی به وسعت دلم...

مرا میبرد به خاطرات گذشته ام...

هوای تلخ اتاق و سردی دستانم...

خسته از این روزهای تکراری ام...

باز آن ترانه های قدیمی ام...

باز آن سنگینی بغض هایم...

وگریه های بی اختیاریم...

تظاهر به خوشحالی ام...

با لبخندهای اجباری ام...

باز آن اشک های بی پایانم...

غم چشمانم و...سکوت لبانم...

مرا میبرد سراغ دفتر خاطراتم...

تا بنویسم از اعجازم...

 در وصف این غروب دلگیر...


📝📝

نظرات  (۴۱)

سلام نرگس خانوم این شعر ازخودتونه
پاسخ:
سلام بله از خودمه
بسیار زیبا وعالی،احساس شعرتو دوست داشتم
پاسخ:
مرسی از  لطف ومحبتت  🙏 ❤❤
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۴۹ سیّد محمّد جعاوله
عالی بود
سپاسگزارم
پاسخ:
متشکرم
وسپاس از شما
چه متن قشنگی
پاسخ:
ممنونم نظر لطفتونه
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۷ رادیو عاشقی
خیلى هم زیبا و دلنشین نوشتى 
آفرین موفق باشى گلم
پاسخ:
متشکر ازمحبتتون دوست عزیز
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۸ دردنوشته های جوانی ام
خیلی عالیهـ که ذوق شاعرانگیـ در وجود شما تلالو دارهـ... ^_^

امیدوارم، زود زود زود خوشحال بشید و شعر سرحال تری بسراییدن باید
پاسخ:
از نظرخوبتون ممنونم
شما لطف دارین
چه زیبا
پاسخ:
ممنونم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۰۷ ♦♦ حسین ♦♦
از بعد هنر بگذریم
غروب دل گیر نیستا
بعضی موقع ها خیلی قشنگه
پاسخ:
واسه من که دلگیره
چه زیبا
+
پاسخ:
-
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۹ ✿✿سرباز شیعه✿✿
چقدر خوب

خدا قوت
پاسخ:
متشکرم
چقد حرف دلم...

چقد ...

چقد....

هی:(

عالین شعرات محشررررن محشرا:)
پاسخ:
خوشحالم که خوشت اومد
ممنونم از نگاه قشنگت عزیزم
زیبا بود
ادامه بدید..
پاسخ:
ممنونم حتما
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۱۷ آقای سوژه خوار
غروب ها هم بهمون رحم نکردن...
زیبا بود
پاسخ:
ممنونم
سلام
دنبال شدید
شما هم به وبلاگ من سر بزنید و دنبال کنید
ممنونم
پاسخ:
سلام
متشکرم
دنبال شدید
Shoot, who would have thhogut that it was that easy?
My partner and I stumbled over here from a
different page and thought I should check things out.
I like what I see so i am just following you.
Look forward to looking at your web page for a second time.
Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and
wished to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts.

After all I'll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!
Whoa! This blog looks exactly like my old one! It's on a entirely different topic but it
has pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!
Everyone loves it when people get together and share thoughts.

Great website, keep it up!
First off I would like to say superb blog!
I had a quick question in which I'd like to ask if
you do not mind. I was interested to find out how you center yourself and clear your
head before writing. I've had a difficult time clearing my
mind in getting my thoughts out. I truly do enjoy writing however it just
seems like the first 10 to 15 minutes are usually wasted
just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints?
Thank you!
Thanks for another excellent post. Where else may just
anyone get that kind of info in such an ideal approach of writing?

I have a presentation subsequent week, and I am at the look for such
information.
This page definitely has all of the information and facts I wanted about this subject and didn't
know who to ask.
Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News.

Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get
there! Thank you
It is appropriate time to make some plans for the future and
it's time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest
you some interesting things or suggestions. Perhaps you could write next articles referring to this article.
I desire to read even more things about it!
۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۷:۴۱ ask psychic question
من بازدید کننده منظم هستم، چگونه همه شما هستم؟ این مقاله در این وب سایت منتشر شده است
واقعا خوب
پاسخ:
Thank you very much
۱۲ آبان ۹۶ ، ۲۱:۱۵ best psychic medium reading
قطعا یک معامله بزرگ برای پیدا کردن در مورد این موضوع وجود دارد.
من تمام امتیازاتی که شما ساخته ام را دوست دارم.
پاسخ:
سپاس گذارم از لطف بی کرانتون
سلام! این پست نمیتوانست بهتر از این نوشته شود! خواندن این پست به یاد مادرم اتاق قدیمی من!
او همیشه در مورد این چت صحبت کرد. من این نوشتار را برای او ارسال خواهم کرد.
کاملا مشخص است که خواندنش خوب است. تشکر فراوان برای به اشتراک گذاری!
پاسخ:
سلام
ممنونم از توجه وهمراهیتون
۰۶ آذر ۹۶ ، ۲۰:۰۷ cam4 token hack for iphone
این پایان روز من است، اما قبل از پایان من خواندن این پست قابل توجه برای بهبود من است
تجربه.
پاسخ:
سپاس گذارم ازلطف بی کرانتون
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۸:۰۵ imvu credits hack
برای آخرین اطلاعات شما باید سریع پرداخت کنید
مراجعه به اینترنت و در اینترنت من این وب سایت را به عنوان یک
بهترین وب سایت برای داغترین به روز رسانی.
من اینجا مطالب خیلی خوبی خوندم. قطعا ارزش گذاری نشانه برای بازبینی.

من تعجب می کنم که چقدر تلاش می کنید برای ایجاد چنین سایت پرطرفدار باهوش باشید.
پاسخ:
سپلس گذارم ازلطفتون
I was able to find good info from your blog posts.
I'm not sᥙre exactlʏ why but this web site is loading incredibly sⅼow for me.

Is anyone elsе having thiѕ issue or is it a issue on my end?
I'ⅼl check back later and see if the problem still exists.
Wow, suⲣerb Ьlog layoᥙt! How lengthy have you been blogɡing for?
yoս make blogging look easy. The entire look of your site is
great, as welⅼ as tһe content!
Very shortly this web page will be famous amid all blog users, due to it's nice content
What's up to all, the contents existing at this site are
really amazing for people knowledge, well, keep up the good work fellows.
Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will
be waiting for your further write ups thanks once again.
It's really a cool and useful piece of information. I'm happy that you
simply shared this useful information with us.
Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.
Thanks for sharing your thoughts about اشک های بی پایان.
Regards
Thanks for finally writing about >غروب دلگیر...
:: دختر خاطره ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">