دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

خداحافظ برای همیشه...

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ



موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۵/۰۷/۱۰
نرگس جهانبخشی

نظرات  (۱۹)

۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۱:۴۸ بهار خادمی
وا!!

naroooooooooooooooooooooooooooooo

پاسخ:
باشهههههه
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۰ ♦♦ حسین ♦♦
چرا ؟؟!

:(

همه دارن میرن :(

خیلی بد شده :(

ما هم باید جمع کنیم بریم
پاسخ:
بعضی وقتا رفتن بهترین انتخابه
ولی من منظورم تو دنیای مجازی نبود

چرا ؟؟؟؟؟؟؟
مرسییییی
پاسخ:
 خواهش
مرسییییی
هییییی دلم گرفت غمگین بود
پاسخ:
مرررسی لاله جان
D: la réponse D. sortez-vous les doigts de la ou vous les avez laissés, faites vous une chouette robe (essayez, vous verrez c’est facile) et quand on vous demandera &qsse;c&roquo;tut mignon ta tenue, tu l’a trouvée ou ?" répondez "je l’ai faite moi-même" en secouant la chevelure comme (un poney) dans la pub l’oréal.
Thanks very interesting blog!
Howdy this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually
code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted
to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!
Hi there, just wanted to tell you, I liked this
post. It was funny. Keep on posting!
You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter
to be really something that I think I would never understand.

It seems too complicated and extremely broad for me.
I am looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!
This is the right web site for everyone who wishes to
understand this topic. You know a whole lot its almost tough to argue with you (not that I
actually will need to…HaHa). You definitely put a brand new
spin on a subject that's been written about for years.
Excellent stuff, just excellent!
I do not even know how I ended up here, but I thought this
post was great. I don't know who you are but certainly
you're going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
I just like the helpful info you supply in your articles.
I'll bookmark your blog and test once more here regularly.
I am slightly certain I will be told lots of new stuff
proper right here! Good luck for the next!
I have to thank you for the efforts you've put
in writing this site. I'm hoping to check out the same high-grade blog posts
from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own, personal blog now ;)
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۳ https://kendrabuswell.wordpress.com/2015/06/23/non-surgical-hammer-toe-correction
This paragraph provides clear idea in support of the new users of
blogging, that in fact how to do blogging and site-building.
Hey І know this is off topic but I was wonderіng if you knew of any
widgets I couⅼd add to my blog tһat automatically tweet my newest twitter updаtes.
I've been looking for a plug-in like this for ԛuite some time and
was hoping maybe you would have some experiеnce with something like
tһis. Please let me knoԝ if you run іnto anything.
I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
👍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">