دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

دلتنگی شبیه تونیست...

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۳۸ ب.ظ

در روشنای روز که مینگرم

 میبینم بین این دو زیبایی

عاشقانه آونگ شده ام

 میبینم دلتنگی شبیه تو نیست

گاه و بی گاه در می زند

هرجا دلش خواست می نشیند

هرجا اراده کرد می ایستد

وبا حسرت عجیبی

درباره تو حرف میزند

مثل یک کلبه نقلی وسط باغ

و یک رودی که تبدیل شده به جاده

جاده های یکرنگ...پر از رنگ دلتنگی

دلتنگی که فقط به چشمان تو گره میخورد



نظرات  (۲۰)

زیبا بود
پاسخ:
مرسی 
عالی بود :)
پاسخ:
ممنونم
۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۴۹ پریسا سادات فیروزی

چه زیبا ادم میره توی فکر....

پاسخ:
اووهوم
عکس:)))
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۸ امیر بهزادپور
لعنت به جاده های یک رنگی که پر است از دلتنگی و این دلتنگی فقط به چشمان تو گره می خورد...

قشنگ بود..
پاسخ:
سپاس از نگاه وجضور سبزتان
۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۷:۵۹ محمدمهدی کریمی
سلام 
عالی بود.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام
متشکرم
I read your ponstig and was jealous
Hello, i feel that i saw you visited my web site thus i got here to
go back the desire?.I'm trying to in finding issues to enhance my web site!I assume
its adequate to use a few of your ideas!!
Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?

A theme like yours with a few simple tweeks would really make my blog jump out.
Please let me know where you got your design. Cheers
I like what you guys tend to be up too. This kind of clever work and reporting!
Keep up the awesome works guys I've added you guys to my personal blogroll.
I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you create this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz answer back as I'm looking to create my own blog and would like to know where u got this from.

many thanks
always i used to read smaller articles which as well clear their
motive, and that is also happening with this post which I am reading here.
Incredible points. Solid arguments. Keep up the great effort.
I think the admin of this web page is genuinely working hard in support of his web site, because here every material is
quality based information.
I know this site provides quality based content and
additional information, is there any other web page which
gives these data in quality?
۰۶ تیر ۹۶ ، ۰۳:۱۵ http://aberranttiff2079.jimdo.com
Hello, I think your site might be having browser compatibility issues.
When I look at your website in Firefox, it looks fine but
when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
wonderful blog!
۰۸ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۳ wastefuloutdoor19.tumblr.com
Keep on writing, great job!
My brother suggested I might like this website. He was totally right.
This post actually made my day. You cann't consider simply how so much time I had spent for this info!
Thanks!
WOW just what I was searching for. Came here by searching for جاده های یکرنگ
Hello, I enjoy reading through your article post.
I wanted to write a little comment to support
you.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">