دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

ساحل نشین خاطرات....

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ


بهاران است و من تنها

نشستم زل میزنم به گوشه ی دریا

شاعرتر ازهمیشه نشستم برابرش

دریا سکوت کرده ومن حرف میزنم

دریا مرا با خود ببر...

باخود مرا ببر که نپوسد در این سکون

صدایت می زنم

از یک عمق زلال آبی

از دورترین نشانهٔ بودن

از زادگاه کوچکترین ذره

با اولین نفس حیات

با حباب های روشن وجود

صدایت می زنم

من تو را یک دریا

عاشقم

 خیس از نداشتنت

قدم میزنم بر ساحل زندگی

به دریا زدم برای بودنت

حال اما

تنها،

خیس از دلتنگی

ساحل نشینِ خاطراتم

نظرات  (۱۴)

عالی بود :)
پاسخ:
ممنونم
I think the admin of this web site is really working hard for his website,
since here every data is quality based information.
Every weekend i used to go to see this website, as i want
enjoyment, as this this web page conations genuinely good funny material too.
Hello there I am so grateful I found your website, I really
found you by accident, while I was browsing on Yahoo for something else,
Anyways I am here now and would just like to say many thanks for a fantastic post and a all round interesting
blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse
it all at the moment but I have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time I will
be back to read more, Please do keep up the great work.
I'm extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog.
Is this a paid theme or did you modify it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it is rare to
see a great blog like this one these days.
My relatives always say that I am wasting my time here at
web, but I know I am getting experience daily by reading
thes pleasant posts.
عکس هنریه زیبایه
همیشه شاد باشید 
پاسخ:
مرسی از نگاه مهربونتون
وای منم شمال میخوام
خوشبحالت
پاسخ:
الهی 
ایشاا... قسمت بشه توهم میری
لایک 

دوستانی که تمایل به تبادل پیوند و فالو کردن هستن بهم پیام بدن مرسی
Good day! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew
where I could get a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having
problems finding one? Thanks a lot!
9YtRhF http://www.LnAJ7K8QSpkiStk3sLL0hQP6MO2wQ8gO.com
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۴ What is limb lengthening surgery?
Hello to every one, it's actually a nice for me to visit this web page, it consists of valuable Information.
عالی میشه پیج بنده رو دنبال کنید
۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۲ طراحی اپلیکیشن
طراحی اپلیکیشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">