دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

هواتو کردم...

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ

نظرات  (۱۳)

قشنگ بود
پاسخ:
سپاس گذارم
عالی بود
پاسخ:
ممنونم
اهنگ زیباییییییی بود
آفرین دختر
اهنگ زیبایی بود گلم مر۳۰
۱۴ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۹ agen poker online uang asli
If sme one desires t᧐ be updated with lateѕt technologies therefore he must be pay
a quick visit thіѕ site and be up to ԁate daily.
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۴ leslidanoski.weebly.com
Does your website have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to send you an e-mail.
I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great site and I look forward to seeing it develop over time.
۰۳ دی ۹۶ ، ۰۲:۳۵ secure.livechatinc.com
I know this web site offers quality based posts and additional stuff, is there any
other web page which presents these kinds of things in quality?
۲۷ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۰ bandar bola online terpercaya
Hmm іs anyone elѕe encountering рroblems with the images ߋn this blog loading?
I'm tгying to find out iff itѕ a pгoblem on my end оr if it'ѕ
the blog.Any feed-back wouⅼd be ցreatly appreciated.
Fastidious replies in return of this difficulty with solid arguments and telling the
whole thing about that.
I'd like to find out more? I'd like to find out some additional information.
Keep on working, great job!
I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites
really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back down the road.
All the best
My partner and I absolutely love your blog and find nearly all of your post's to be just what
I'm looking for. Would you offer guest writers to write
content for you personally? I wouldn't mind producing a post or elaborating on a number of the subjects you
write in relation to here. Again, awesome web log!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">