دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

تا اخر جاده با رویات هم آغوشم...

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ب.ظ





نظرات  (۱۲)

۰۴ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۳ علی اسفندیاری
عکس جالبیه 
پاسخ:
ممنونم
عکس و موسیقی  زیبا و دلنشین!

کاش این جاده انتهایی داشت ! کاش مقصدم تو بودی !
پاسخ:
سپاس از بذل توجه شما
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۹ سام نجفی نیا
لایک
پاسخ:
سپاس
موسیقی رمانتیکی بود
مرسی
پاسخ:
ممنونم 
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۹ یه بنده خدا
اهنگاهای زیبا وپست های جالبی دارید 
پاسخ:
تشکر از لطفتون
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۵ مهندس رضا عباسی
سلام
وبتون فوق العادس
خیلی دوست دارم همو دنبال کنیم
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنونم
دنبال شدید
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۳ How did the Achilles tendon get it's name?
Amazing! Its actually amazing piece of writing, I have got much clear idea on the topic of from this paragraph.
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۴ یــاسـᓄـךּ ●‿●
عالی بود
پاسخ:
ممنونم
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۰ سیّد محمّد جعاوله
باسلام
خسته نباشید
وبلاگ وزینی دارید
اگر مایل به دنبال کردن وبلاگ های هم دیگه هستید
لطفا اطلاع بدید، در خدمتم
متشکرم.
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۵۲ سیّد محمّد جعاوله
سلام
دنبال شدید
متشکرم.
پاسخ:
سلام‌
ممنون شماهم دنبال شدید
tP5p8C https://goldentabs.com/
I believe everything composed made a lot of sense.
But, think about this, suppose you were to create a killer post title?
I mean, I don't wish to tell you how to run your website,
however suppose you added something that grabbed folk's attention?
I mean تا اخر جاده با رویات هم آغوشم...
:: دختر خاطره ها is a little
vanilla. You ought to glance at Yahoo's front page and
see how they create article headlines to grab viewers to open the links.
You might try adding a video or a related picture or two to grab people excited about
everything've written. Just my opinion, it could make your posts a little bit more interesting.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">