دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

زندگی خواهم کرد...

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

زندگی خواهم کرد

نه در انبوه تصاویر و تعابیر سیاه

زندگی خواهم کرد

پشت یک پنجره ی باز شده رو به عبور،

در دل غربت یک دانه ی پنهان شده در بستر خاک،

مثل یک ذرّه ی رقصنده به موسیقی نور

فارغ از ثانیه هایی که مرا می پویند،

فارغ از خاطره هایی که مرا می جویند،

زیر امنیّتِ بی منّتِ یک سنگ سپید

با صمیمانه ترین واژه ی ابراز امید

در تنِ تُردترین ریشه که لمسم کند از عمق زمین،

نور خواهم نوشید

شور خواهم پاشید

خالی از وسوسه، افسوس، فریب.

بی تعلق به زمان..بی تعلق به مکان

من در آغوش پر از مهر زمین

من در آرامش بی خدشه ی خاک

تهی ازبغض و پریشانی و درد

زندگی خواهم کرد….

نظرات  (۳۵)

مثل همیشه عالی 
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۶ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
بیگ لایکککککککککککککککککککک
پاسخ:
ممنونم
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۶ سرباز صفر
سلام دوست عزیز
در بحث داغ و مهم سرباز امروز ما شرکت کنید
حوزه برویم یا دانشگاه؟ نظر شما چیست؟
http://sarbaz0.blog.ir/post/1402
http://sarbaz0.blog.ir/
منتظر حضور گرم شما هستیم
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۶ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
کلمه به کلمششششش حرفه دلم بود عالییی بود دختر:)

خصوصا اخرش:(

خیلی لای داری:)
پاسخ:
مرسی از نگاه خوبت لطف داری
لایک
پاسخ:
مرسی
بسیار زیبا
ممنون
پاسخ:
مرسی
خواهش میکنم
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۶ ♦♦ حسین ♦♦
توصیه میکنم شما یه کتاب بنویسین

نوشته هاتون عالیه :))))))))))
پاسخ:
هنوز قابلیت کتاب نوشتن رو ندارم
شما زیادی لطف دارین وگرنه اینجورهم که 
فکر میکنی نیستم😃
لایک
پاسخ:
مرسی
چهار بار از کلمه زندگی استفاده کردین
پاسخ:
تکرار واژه توشعر بعضی وقتا 
شعرو زیبا میکنه وهیچ ایرادی نداره
متشکرم از نظرتون
:)
۲۴ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۲ دریا _ گاه نوشته های من
زیبا بود البته قبلا خوندمش
پاسخ:
مرسی
سلام
من از سبک شعر خیلی سر در نمیارم

ولی شعرتون خیلی مشابه شعر سهراب سپهری هست که بسیار زیباست
از این نوع شعر که احتمالا شعر سفید هم باشه رو خیلی دوست دارم
پیروز باشید
پاسخ:
سلام
بله این شعر مشابه شعر زندگی یعنی چه؟
از سهراب سپهری هستش
ودرست گفتین شعر سفیدهست
مرسی ازشما موفق باشید
۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۳ ساتیا سخی پور
عالی بود
پاسخ:
ممنونم
:) 
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۰ ♦♦ حسین ♦♦
شکست نفسی میکنین

خودتون رو هیچ وقت دست کم نگیرید
پاسخ:
این حرفیه که اطرفیانم همیشه بهم میگن
خودتو دست کم نگیر 👍
مرسی از محبت بی کرانتون
Depois da palhaçada a que assistimos, não há verniz no mundo que consiga fazer deste ser uma dama! Mas não duvido que consiga levar a sua avante...já espero tuoinbedji.hos
7t38O2 http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Hey! Do you know if they make any plugins to help with
SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
If you know of any please share. Appreciate it!
I don't even know how I stopped up right here, but I thought this put up used to be
great. I don't recognize who you're however definitely
you're going to a famous blogger when you are not already.
Cheers!
Yes! Finally something about manicure.
Please let me know if you're looking for a article writer for your
blog. You have some really good posts and I believe
I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd really
like to write some articles for your blog in exchange for a link
back to mine. Please send me an email if interested. Many thanks!
When someone writes an paragraph he/she maintains the idea of a user in his/her mind that how a user can understand it.

Thus that's why this post is outstdanding. Thanks!
Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how
could i subscribe for a blog site? The account helped me a acceptable
deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea
Hello! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured I'd ask.

Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?

My website goes over a lot of the same topics as yours and I think we could greatly benefit from each other.
If you are interested feel free to shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you!
Awesome blog by the way!
Hey this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you
have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding know-how
so I wanted to get advice from someone with experience.
Any help would be enormously appreciated!
Hello, its nice paragraph concerning media print, we all understand media
is a impressive source of information.
Hi! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 4!

Just wanted to say I love reading your blog and look forward to
all your posts! Carry on the fantastic work!
۰۳ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۵۰ How we can increase our height?
My brother suggested I might like this blog. He was once entirely right.

This post truly made my day. You can not imagine simply how so much time
I had spent for this info! Thank you!
۰۸ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۰۷ How much does it cost to lengthen your legs?
My brother recommended I might like this web site. He was entirely right.

This post actually made my day. You cann't imagine just how
much time I had spent for this info! Thanks!
Hi there friends, fastidious paragraph and pleasant arguments
commented here, I am in fact enjoying by these.
You can certainly seee your enthusiasm in the article you write.
The sector hopes ffor even more passionate writers such as you who aren't
afraid to say how they believe. Always folkow your heart.
5RttQ2 https://goldentabs.com/
TLGb0w https://goldentabs.com/
Hi, after reading this remarkable piece of writing i am also cheerful to
share my familiarity here with colleagues.
Outstanding quest there. What occurred after? Good luck!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">