دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

روزها میگذرد...

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

روزهــــــــــا میگذرنـــــد

و من هر روز...

دنیا را بیشتر میشناسم

عاقل تر می شوم

و محتاط تر

دیگر کمتر رویا میبافم

دیرتر آدمها را باور میکنم

کمتر از زشتیها تعجب میکنم

بیشتر احساساتم را نادیده میگیرم

روزهــــا میگذرنــــــد

و من هر روز...

بیشتر از دنیای سادگی ام فاصله میگیرم.


موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۳۰

نظرات  (۳۵)

احسنت خانم جهانبخشی 
هم بر متنا هم بر عکسات
پاسخ:
ممنونم
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۳ 💕leilaaaaaaaaa 🌹💕
kheliiiiiiii like
پاسخ:
مرسی گلم
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۵ 💕leilaaaaaaaaa 🌹💕
نرگس به وب منم سر بزن
پاسخ:
حتما دوست عزیز
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۷ مجید یارگیو
ماشا الله
پاسخ:
😃
:)
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۲ ♦♦ حسین ♦♦
به غیر قشنگ بود یا عالی بود چی بگم

خوشم اومد :))))))))
پاسخ:
ممنونم
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۵ 💕leilaaaaaaaaa 🌹💕
بیا تو وبم اون بالا زدم کاری داری بگو برو توش
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۵ سرباز شیعه
خیلی قشنگ بود

در بحث شخصی سازی وبلاگ:
http://bankmazhabi.blog.ir/post/261

پاسخ:
مرسی
چه درد عمیقی داشت
پاسخ:
دقیقا
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۹ ویار تکلم
این ها از نشانه های بزرگ شدنه :(
پاسخ:
درست فرمودید
لایک
پاسخ:
مرسی
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۴ دریا _ گاه نوشته های من
عالی بود
پاسخ:
سپاس
(:
چه عکس زیبایی
پاسخ:
ممنونم 
لایک
پاسخ:
مرسی
سلام عزیزم وب شماهم زیباس با افتخار دنبال شدی
پاسخ:
سلام و سپاس
منم دلم میخواد همین جوری بشم :((((
پاسخ:
دلم میخواست های ما زیادند
اما چه فایده؟
خیلى بده کاشکى بزرگ نشیم تا دنیا همیشه سأدع باشه
پاسخ:
کاشکی را کاشتند ولی سبز نشد
کاش هیچوقت حرفی از کاش ها...نبود
کاش...
وبلاگ خوبی دارین دوست عزیز
از این ب بعد دنبال میشین از طرف من
دوست داشتین ب منم سر بزنین قابل دونستین دنبال کنین خوشحال میشم🌹
پاسخ:
سپاس گذارم نظرلطفتونه
شما هم دنبال شدید
Admiring the commitment you put into your site and in depth information you
offer. It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed information. Wonderful
read! I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my Google
account.
If you desire to improve your know-how simply keep visiting this web page and be
updated with the most up-to-date information posted here.
Heya! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?

My last blog (wordpress) was hacked and I ended up
losing many months of hard work due to no data backup.
Do you have any methods to protect against hackers?
Hey I am so thrilled I found your weblog, I really found you by accident, while I was
browsing on Bing for something else, Anyhow I am here now and
would just like to say many thanks for a marvelous post and a all round
interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have
time to go through it all at the moment but I have book-marked it
and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the superb
jo.
Greetings! Very helpful advice within this article! It is the little changes that
produce the greatest changes. Thanks for sharing!
Howdy just wanted to give you a quick heads up.

The text in your content seem to be running off the screen in Safari.

I'm not sure if this is a format issue or something to do with web browser compatibility but
I figured I'd post to let you know. The design and style look great though!
Hope you get the problem solved soon. Many thanks
I am not sure where you are getting your info, but great topic.
I needs to spend some time learning more or understanding more.
Thanks for magnificent information I was looking for this info for my mission.
Wow that was odd. I just wrote an very long comment but after I clicked submit my comment didn't appear.
Grrrr... well I'm not writing all that over again. Regardless, just wanted to say wonderful blog!
What's up to all, as I am actually keen of reading this blog's post to be updated
regularly. It contains pleasant stuff.
Article writing is also a fun, if you be acquainted with afterward you can write if not
it is complex to write.
Hi there i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this paragraph i thought i
could also make comment due to this sensible
piece of writing.
I all the time used to read article in news papers but now as I am a user of internet thus from now
I am using net for content, thanks to web.
تو بی نظیری عزیزم،.
انشاالله همیشه شاد و سربلند ببینمت بانو
پاسخ:
ممنونم عزیزم
خیلی دوستون دارم استاد❤
شمام بهترینین
First off I would like to ѕay awesome blog! I had
a quick question that I'd like to aѕk if you do
not mind. I was curioսs to know how you center yourself and сlear your mind before writing.
I've had a tough time clearing my tһoughts in getting my thoughts out thеre.
I Ԁo enjoy writing but it just seems like the firѕt 10 to 15
minutes arе generaⅼly wasted simplу just trying to
fіgure out how to begin. Any recommendations or tips?
Many tһanks!
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۵۱ sex video with leicester city play
What's up, its good piece of writing about media print, we all understand media is a fantastic source of data.
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۱۵ sex jokes to tell your girlfriend
Amazing! Its truly remarkable piece of writing, I have got much clear idea about from this piece of writing.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">