دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

خدایا خسته ام...

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ب.ظ

بار الهی خسته ام دگر روزگار بامن نیست

خسته از لحظه هایی...که دگر شوق زیستن نیست

خسته از بدبیاری های تقدیر

خسته از دورنگی آدم ها...در این تاریکی دنیا

دلم گرفته سال هاست که لبریز از بغضم

سال هاست بغض گلویم را گرفته و نمی شکند

مثل ابرهای بدون باران که می آیند و نمی بارند

دگر می دانند زمین جای باریدن نیست

خدایا خیلی وقته فکر میکنم دستانم را رها کرده ای

خیلی وقته درهای امید و به روی من بسته ای

خدایا تمام دنیایم شده پر از دیوار

پر از کوچه های رو به بن بست

نمی دانم شاید راهم را گم کرده ام

بغض هایم دگر نمی شکند دگر کهنه شده زخم هایم

ولی درد دارد هنوز مرهمی نیست برای زخم هایم

نفسم در حنجره برید خسته تر از آنم که بخواهم گله کنم

پس سکوت میکنم سکوتی فراتر از آسمان

شاید وجدان تقدیرم به درد آید

خدایا تا رفتنم چقدر باقیست؟

دگر دلم هوای ماندن ندارد...


موافقین ۲۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۰۱
نرگس جهانبخشی

نظرات  (۱۰۳)

احساستون خیلی پاکه شعر ها و وبلاگت خیلی قشنگن لذت بردم
پاسخ:
تشکر از لطف و بذل توجه شما  
سلام

ممنون که ما رو دنبال میکنید
(-:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۰ ام اسی خوشبخت
سلام
آرامش آرزو میکنم برای دل تنگتان :)
پاسخ:

دلم تنگ نیست...
کمی دل خسته هستم...

سلام مرسی از لطف شما

۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۵۳ سیّد محمّد جعاوله
شعر زیبایی بود
پاسخ:
ممنونم
قشنگ بود
پاسخ:
ممنون
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۹ دریا _ گاه نوشته های من
زیبا و با احساس بود
پاسخ:
تشکر از حضورشما
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۲ ساتیا سخی پور
شعر بسیار زیبایی بود
پاسخ:
ممنونم 👍
عالی بود 
پاسخ:
ممنون
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۳ علی محمدرضایی
سلام ممنون که سرزدی.شماهم دنبالی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
خیییلی عالی بود
پاسخ:
متشکرم
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۱ دریا _ گاه نوشته های من
زیبا نوشتی!
پاسخ:
مرسی از شما
احساستو دوست دارم
پاسخ:
تشکراز لطفتتون
سلام

خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
در صورت تمایل من رو با اسم بن بست اردیبهشت لینک کرده و بهم خبر بدین
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۱۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

والا جوهای احساسی رو خیلی نمیفهمم.

لذا هیچی نمیگم همینجوری به افق نیگاه میکنم تو این پست


پاسخ:
سلام
ممنونم از نگاهتون
منتظر مطالب جدیدتون هستیم!!!

(:
پاسخ:
ممنونم از نگاه و همراهیتون
دلنوشتت قشنگ بود :)

پاسخ:
مرسی لطف دارین
عالی بود
پاسخ:
سپاس...
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۴۷ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
سلام


در جوابتون که میگید خدایا خستم

باید عرض کنم خسته نباشید




وبسایتتون عالیه و مطالبش فوق العادس

همین جوری بمونه


منتظر دیدگاه های شما هستم در

www.bankmazhabi.blog.ir

حق نگهدارتان
پاسخ:
سپاس گذارم
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۰ معصومه صادقی
خدا هیچگاه دست بنده اش را رها نمی کند ولی اگر فاصله ای حس کنیم
بین خودمان و اون بالایی
مشکل از خودمونه نه او که منزه است از هرچه...
دوست عزیزم
انسالله که خداوند به دل مهربانت صبر وشکیبایی وآرامش عطا کند
:)
زندگی زیباست ....
پاسخ:
بله همینجوره
سپاس از لطف بی کران شما دوست عزیز
سلام اجی. خیلی قشنگ بود
پاسخ:
سلام
ممنونم عزیزم
وبلاگ زیبایی دارید مطالبتون فوق العاده است
پاسخ:
ممنون از حضور سبزتان

   کعده های جان جانتان شادمان

پاسخ:
ممنون از شما
چه متن قشنگی کلی لذت بردم 
پاسخ:
ممنون از لطفتون
وبلاگت عالیه و دنبال شدی گل من:)
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز
۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۶ من دلم پاکه ...
واقعاااااا 
تحت تاثیر قرار گرفتم ....😜👍
پاسخ:
سپاس از نظر لطفتون
خوب
زیبا
عالی
پر از احساس
تحت تاثیر قرار گرفتم
شما دنبال شدید
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و دنبالمون کنین
پاسخ:
سپاس از لطفتون
 دنبال شدید
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۹ ذبیح اله اسدی
asal123asadi.1000charge.com
به این ادرس سربزنید حتما توجه شمارو جلب میکنه و برای خودتون ازش استفاده میکنید
لطفاسربزنید ضرری نداره
اگه قسمت ایجاد فروشگاه برید میتونید برای بالا بردن خدمات وب خودتون ازش استفاده کنید
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
ممنونم
سلام دنبال شدید ، مرسی
پاسخ:
سلام
ممنون از همراهیتون

خدایا تا رفتنم چقدر باقیست؟

دگر دلم هوای ماندن ندارد...

نرگس جهانبخشی dokhtarekhatereha.blog.ir
زیبا نوشتین ...
پاسخ:
ممنون از لطف وحضور سبزت دوست عزیز
متن قشنگ وقوق العده ای بود خوشحال میشم مارو دنبال کنید
پاسخ:
سپاس از شما
دنبال شدید
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۳ احسان خواجه مرادی
سلام
قلم زیبایی دارید
امیدوارم بازهم شعرهاتون رو بخونم
پاسخ:
سپاس از لطف شما
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۵۳ گروه فرهنگی صبح امید
سلام و عالی
می شه بگی کد فلشتو  ککای وبلاگ گذشتی
عالی بود :)
پاسخ:
سپاس
فوق العاده بود!!!
پاسخ:
سپاس از شما
شعربااحساسی بود مشخصه طبع شاعری تو خون شماست
افرین
پاسخ:
ممنونم
این لطف شما رو میرسونه
نوشته هاتون خییییییلی عمیقن خانم جهانبخشی عالی
پاسخ:
مرسی از حسن انتخابتون
مطالب جالب وپرمحتواییی دارید نرگس جون
پاسخ:
سپاس گذارم
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۱۶ کارشناسی ارشد
سلام خانم جهانبخشی شعرهای زیبایی دارین شما نویسنده ای؟
پاسخ:
سلام مرسی
نویسنده که نه
ولی بیشتر مطالب این وبلاگو خودم نوشتم
قلمتون عالیه یه شاعر خوب میشی موفق باشی 
پاسخ:
ممنون از لطف بی کران شما
هوووو حالا کو تا شاعری😔
خیلی قشنگ بود... 
پاسخ:
متشکرم
درود
وبلاگ زیبایی دارین
برای تبادل لینک و دنبال کردن اگر مایل بودین بهم اطلاع بدین
با تشکر مدیریت وبلاگ بن بست اردیبهشت


پاسخ:
متشکرم
موفق باشی
زیبا بود
پاسخ:
مرسی
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۲۱ علی اسفندیاری

 أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطمَئِنُّ القُلُوب
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
آمین
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۴ من دلم پاکه ...
خسته نباشید.....😊
پاسخ:
سلامت باشید😊
سلام وبتون خیلی قشنگه و همینطور احساسات زیبا  نا امید نباش آینده روشنه زندگی خوب و روئیایی همینه که توش هستی 
پاسخ:
سلام
سپاس گذارم ازلطفتون
در اینکه اینده روشنه شکی نیست
دقیقا همینطوره

۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام. یه سوالی دارم تو آخرین پستم گفتم اگه حال داشتین بیاین جواب بدین.

۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۱ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
تو این پستم:
http://iloveu.blog.ir/post/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%86
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۳ بهار خادمی
خسته از دو رنگی ادم ها!!!لایک
پاسخ:
مرسی
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۹ لیلا محمدی
سلام

از متن هم میشه پرینت گرفت
سلام بلاگ خوب و مفیدی دارید :)
 لطفا به وبلاگ بنده هم سر بزنید ممنون میشم 
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون
حتما
ممنون که به وب بنده سر زدید
پاسخ:
خواهش میکنم
خستگی هم بخشی از زندگیه ، درواقع میتونم بگم که اقتضای زمانه.‌ روزهای پر از موفقیت و انرژی در راهند...
پاسخ:
همینجوره
زندگی همیشه به یه روند پیش نمیره 
و گاهی 
فراز ونشیب های بی وقت ش
ادمو کلافه میکنه
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۸ احسان خواجه مرادی
سلام
از شعرای زیباتون استفاده میکنم
ناراحت شدم دیگه وبلاگمو دنبال نمیکنید
پاسخ:
سلام
متشکرم
دنبال شدید

سلام خوش حال میشم وب آموزش ترانه نویسی رو دنبال کنید و به دوستان هم پیشنهاد کنید.
پاسخ:
متشکرم
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۷ ذره ی ناچیز
اینکه اجازه میده باهاش حرف بزنید، بزرگترین هدیه خدا به شماست
خوش به حالتان...
پاسخ:
خدا به همه اجازه حرف زدن داده
با سلام و قبولی تاعات

این بنده وبلاگ شما را دنبال میکنم.لطفاً شما هم وبلاگ  alirezari.blog.ir
را دنبال فرمایید.
پاسخ:
متشکرم
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۵ رادیو عاشقی
دیگَر دلم هواى ماندن ندارد👍
پاسخ:
😍
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵ مهدی بردیا
درود دوست گرام
نوشته غمگین ولی زیبایی بود
معمولا ترکیب بین احساسات نغض و یکم غم برای کسایی که طبع شاعری دارن میتونه شعرهای خوبی بسازه ولی من برای شما دوست عزیز آرزوی شادی و شعرهای زیبا دارم . به وبلاگ بنده هم سر بزنید خوشحال میشم.سپاسگذارم 
پاسخ:
درود برشما
بله از نقض و غمه که طبع شاعری به وجود میاد
مرسی ارزوی خوب
منم موفقیت شما در همه زمینه ها ارزومندم
متشکرم
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۶ katayoon dolatshahi
موفق باشی گلم
پاسخ:
ممنونم عزیزم
 عاشق این احساس نابتم شعراتون بی نظیرن
پاسخ:
متشکرم نظر لطفتونه
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۰ رادیو عاشقی
خیلى هم زیبا
خسته تَر از آنم که بخواهم گله کنم
پاسخ:
ممنونم ازتون
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۰۳:۲۰ رادیو عاشقی
زنده و پایدار باشى دوست عزیز
پاسخ:
متشکرم
همچنین
سلام.شعر زیبایی بود.
پاسخ:
سلام ممنونم
سلام وبلاگ جالب و قشنگی دارید اگه مایل باشی باهم تبادل لینک کنیم 

منو دنبال کنید


حتما منتظرتون هستم دوست عزیز 


ب امید دیدار


پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون

متشکرم
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۳۸ لورا مک فولدر
من عاشق شعرای تو ام... موفق باشی عزیزم
سلام د.ست عزیز وبلاگ جالب و قشنگی دارید 


اگه تمایل داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم 

در ضمن باز هم اگه تمیل داشتی منو دنبال کن

حتما منتظرتان هستم
پاسخ:
سلام
متشکرم
خدا هست وقتی که هیچکس نیست تا یاری ات کند و تو تنهایی..باور کن
پاسخ:
ممنونم بی شک همینجوره دوست عزیز
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۹ گروه فرهنگی صبح امید
منتظریم

 

چقدر خوب و جالب! شما باید وبلاگتون رو تو موضوع آزاد به روز کنی که بیشتر خونده بشه. مطالبتون خیلی خوبه.

www.mozooazad.com

زیبا بود
پاسخ:
ممنونم
What's up it's me, I am also visiting this site
daily, this website is actually pleasant and
the viewers are really sharing pleasant thoughts.
What's up to every body, it's my first visit of this weblog; this weblog
carries awesome and truly fine stuff in support of visitors.
I visited several web pages however the audio feature for audio
songs existing at this web page is truly excellent.
If some one wishes to be updated with hottest technologies then he must be go to see this web site and be up to date everyday.
Unquestionably imagine that that you said. Your favourite justification seemed
to be at the web the easiest thing to keep in mind of.
I say to you, I certainly get irked whilst folks think about issues that they just don't understand about.
You controlled to hit the nail upon the highest as neatly as defined out the entire thing without having side-effects , people could take a
signal. Will likely be back to get more. Thank you
What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this
post i thought i could also make comment due to this sensible piece of writing.
I do not even understand how I stopped up right here,
but I assumed this post used to be great.

I do not understand who you might be but definitely you
are going to a well-known blogger in case you are
not already. Cheers!
Hey! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.

Is it very difficult to set up your own blog?
I'm not very techincal but I can figure things out
pretty quick. I'm thinking about creating my own but
I'm not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions?
Appreciate it
دوست عزیزم تو بهترینی برای همه ما
پاسخ:
ممنون از لطفتون
برای همه شما ها؟!!!
It's going to be ending of mine day, except before end I am reading this enormous article to improve my knowledge.
عالی بود
پاسخ:
مرسی
چ خوشمل

پاسخ:
ممنونم
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۸ زهرا باقری
منم خستم :(
پاسخ:
ای جانم 
الهی...
۲۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۳ ترانه خانم
شعرات حرف دلن 
زیبا 
احساسی
غمگین
بیست
هی خدا چی بگم
افرین دختر
پاسخ:
مرسی ترانه جان
نظرلطفتونه
۲۵ تیر ۹۶ ، ۰۲:۴۳ Why do they call it the Achilles heel?
Neat blog! Is your theme custom made or did you download it
from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog
stand out. Please let me know where you got your design. With
thanks
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۸ مهندس رضا عباسی
سلام
ممنون از لطفتون
وب شما هم عالیه
پاسخ:
سلام
ممنونم
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۰۲:۴۰ chaturbate token hack mobile
It's in fact very difficult in this busy life to listen news on TV, therefore I just use
web for that reason, and obtain the newest information.
Peculiar article, jսst what I wаnted to find.
GH2YBO https://goldentabs.com/
Thɑnks fⲟr finally talking about >خدایا خسته ام...

:: دختر خاطره ها
Besyar ziba
پاسخ:
ممنون
:'(
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۳۷ mohammad ravanbakhsh
بسیار زیبا 
وبلاگ تون عالیه دنبال می‌شوید
پاسخ:
سپاس گذارم
خیلی احساس تون پاکه قدر این بیانتونو بدونید راحت میتونید حرفای دلتونو باشعر بگید لذت بردم ممنون ازاشتراکتون 
پاسخ:
ممنونم 
بخاطر توجه و تشویق شما دوستان میتونم بنویسم
مرسی ازدلگرمی و همراهیتون
۱۶ آذر ۹۷ ، ۱۶:۵۴ pay someone to do your assignment
Thanks for finally writing about >خدایا خسته ام...
:: دختر خاطره ها
Τhanks for finally writing about >خدایا
خسته ام... :: دختر خاطره ها
I tһink that what you said was actually very logical. However,
what about this? what if you were to create a awesome hеаdline?
I mean, I don't want to tеll you how to run your website,
but what if you added a title that grabbed people'ѕ attention? I mean خدایا خسته ام...
:: دختر خاطره ها is a little рlain. You should look at Yahoo's home page and note how they creаte article headlines
to grab viewers to clicҝ. Уou might add a related
videο or a related pic or twо to get readers interested about everything've got to say.
Just my opiniߋn, it might bring your webѕite а little
ƅit more interesting.
پاسخ:
Thank you for your suggestion
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۱۰ ช่วยตัวเอง
I tһink that what you ѕaid mаde a Ƅunch of sense. But,
what about this? suρpose you added a little information?
I am not suggesting your content iѕn't good., however what if you added something that makes people
want more? I mean خدایا خسته ام... :
: دختر خاطره ها is a little plain. You mіght glance at Yahoo's home page
and sеe how they create news tіtles to
ցrab people to open the links. You migһt add a video or a related pictᥙre or two to get peopⅼe interested about everything've writtеn. Just my opinion, іt ᴡoսld
make your website a ⅼittle livelier.
WОW just what I was looking for. Came here by searching for
دختر خاطره ها
Everytһing ѕaid was very logical. Howeveг, ᴡhat ab᧐ut this?
suppoѕe yoս added a little information? I ɑin't saying your information is not solіd., however suppose you
added a post title that makeѕ people want morе?
I mean خدایا خسته ام... :: دختر خاطره ها is a little plain. You
could look at Yahoo's front page and watch how they write post headlines to grab people to click.

You migһt try adding a videߋ or a related pic or two to get
readers excited about everything'ѵe got to say. Just my ߋpinion, it might make your
website a little bit more interesting.
Pгetty! This was a reɑlly wonderful ɑгticle. Thanks for providing this info.
۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۰۸ اشکان ارشادی
موفق باشی.
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۲۹ وحید محمدی
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">