دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

تولدم مبارک...

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ق.ظ

 

بهار فصل من است خرداد ماه من...و امروز روز من،روز میلاد دختری

از جنس بهار از تبار گرما و سرما...از نژاد خرداد که در گرمای یک روز بهاری

در آغوش گرم پدر و مادری عاشق...چشم به جهان گشود،آری...تقویم زندگی ام ورق خورد

فصل ها یک به یک گذشت وبهارآمدو من باری دیگر میلادم را جشن میگیرم

کنارآن هایی که دوستشان دارم...ودوستم دارم کنار بهترین برادر دنیا

 که ریشه در احساس دارد و در تمام لحظه های زندگی ام کنارم بود

و لحظه ای مرا نرنجاند و کنار دوستانی که حضورشان در باغ کوچک دلم

آرامش رامیهمان تمام دقایقم میکنند آری این منم...دختر خردادی

لحظه ی تولد من...لحظه ی تولد احساس بوداحساسی که تمام وجودم را تسخیر کرد

احساسی که با آن دوست داشتم،شعر گفتم و نوشتم دل نوشته هایی که تنها از دل بود

دوست دارم امسال بهارجوردیگری باشد آسمان جوری دیگری آبی شود

ابری اگر بارانی بود جور دیگری ببارد که به کالبدی روح زمین جان تازه ای دهد

و زمان جور دیگری بگذرد آدم ها جور دیگری باشندعشق ها،دوست داشتن ها،محبت هاجوردیگری باشد

می خواهم خاطره هایی که میسوزاندم را فراموش کنم به جای کینه(گذشت) و به جای نفرت(مهربانی)

را جایگزین هم کنم می خواهم دوباره مثل کودکی هایم بخندم

و میگذرم از کسانی که پابه روی زندگی ام گذاشتندو غرور جوانی ام را جریحه دار کردند

و مرگ غرورم را ندیدند و باعث شدند که در سکوت خود شکستم

می خواهم برای خودم زندگی کنم برای خودم و قلب کوچکم

و دانه دانه شمع های شادی را روشن کنم و کنار آن هایی که میهمان لحظه این جشن اند

چشم هایم را می بندم و می خواهم تو بهترین را برایم آرزو کنی

ای هستی بخش زیبایی ها...آرزویی از جنس دست یافتنی ها

و من دانه دانه فوت کنم شمع های شادی بخش زندگی ام را

ای باران ببار و نوازشم کن تادر زیر آسمان آبی و پاکی که تو از آن می باری

پایکوبی کنم،شادی کنم وفریاد بزنم...تولدم مبارک


نظرات  (۴۷)

مبارک  باشه:)
پاسخ:
ممنونم
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۲ ♦♦ حسین ♦♦
زاد روزتون مبارک

:))))))))))
پاسخ:
مرسی از توجهتون
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۶ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
تولدتان مبارک
پاسخ:
سپاس گذارم از شما
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۹ S҉A҉H҉A҉R҉ ....

زندگی‌ ات سرشار از خوشبختی و هوای تازه

 زمینی شدنت مبارک گلم


عزییییییییزم؛

تولدت مبارک ایشالا به همه آرزوهات برسی و همیشه سالم و سلامت و تندرست و شاد در کنار خانواده و زیر سایه ی خدا باشی:)

آرزومند آرزوهات "سحر"
پاسخ:
مرسی عزیزم
وممنون بخاطر آرزوی قشنگت😍
واقعا تولدت مبارکه تو این روز
خوشبحالت دخترخردادی
ارزوی موفقیت خوشحالی و سلامتی دارم واست
تو روز عید تولد یه چیز دیگس قدر خودتو بدون خدا خیلی دوست داشته
پاسخ:
ممنونم شما لطف دارین
مرسی از دعای خیرتان
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۴۶ دریا _ گاه نوشته های من
تولدت مبارک نرگس جان!
پاسخ:
سپاس  گذارم هانی
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۴ ساتیا سخی پور
تولدت مبارک ارزو میکنم که به ارزوهات برسی
پاسخ:
آرزوم خوشبختی وسلامتیه واسه همه
ممنون از آرزویت

مباااااااااااااااااارک
پاسخ:
مررررررسی
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۰ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۸ دکتر آرمین اینترنتی
تولدتـــــ مبارکـــ
ایشالا یه سال دیگه پر از سلامتی داشته باشی
زیر کامیون نری…سرطان نگیری
فلج نشی…سکته نزنی
درد بی درمان هم نگیری
کلا همه جوره بهت هیچ مرضی نرسه
بازم تولدت مبارک !!

پاسخ:
سرما خوردگی رو از قلم جا انداختی
ممنون از دعای خیلی خوبت
مرسی
تولدت مبارک عزیزم...
پاسخ:
مرسی گلم
تولدت مبارک نرگس خانم
روز خوبی به دنیا اومدی خوشبحالت شعرتم خیلی زیبا بود مثل همیشه عالی سرودی افرین
پاسخ:
مرسی از توجهتون
ممنونم
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۸ معصومه صادقی
مبارک باشه
انشالله
هر لحظه از زندگیت قشنگ تر از لحظه قبلش باشه

پاسخ:
ممنونم عزیزم
امیدوارم همینجور باشه
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۷ ....مسعود ....
مبارکککککک
پاسخ:
سپاس فراوان
تولدت مبارکککککککک
پاسخ:
متشکرم ازتون
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۷ احسان خواجه مرادی
تولدتون رو تبریک میگم
صد و بیست سال به این سالها
پاسخ:
ممنونم
ولی یکم صد زیاده😁
همون پنجاه کافیه
تولدت مبار ک :))
پاسخ:
سپاس فراوان
کو کیکت ؟؟؟
من کیک می خوام زود رد کن بیا :))
پاسخ:
کو کادوتون؟
کیک بدون کادو؟مگه میشه مگه داریم؟😝
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۶ طاها میرویسی
مبارک با یه روز تاخیر!
پاسخ:
ممنونم 
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۷ leilaaaaaaaaa mohammadi
مبارک باشه عزیزم. 
پاسخ:
متشکرم گلم
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۹ طاها عمادی

مبارکه

ایشالا در پناه حضرت حق همیشه شاد و موفق باشید

پاسخ:
متشکرم از لطفتون
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۴ یک تماشا چی
مبارک
پاسخ:
مرسی
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۸ بهار خادمی
تولدت با کمی تاخیر مبارررککککک
پاسخ:
باید بگم باخیلی تاخیر ممنونم
😀

۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۰ حاج مجید سوزوکی
سلام
منم متولد 12 خردادم...
خردادی ها محشرن...
بهترین ماه از بهترین فصل سال خرداده...
به هر حال براتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم...

پاسخ:
سلام 
اره دقیقا خردادیا بی نظیرن
موفق باشی هم ماهی
Hallo Dieter,Du wirfst Dem gedifo vor, dass sich der ÖGB nicht bewegt hat. Da liegt wohl eine Verwechslung vor.Ich denke: VednÃnrer¤¤nderuÃgen kommtn oft vom Rand her, und fressen sich langsam und stetig aber irgendwann bis zum Zentrum vor… Dann wird sich das gedifo den ÖGB samt AK einverleibt haben.Liebe GrüßeChristian
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۹ علیرضا علیرضا
خیلی مطالبتون خوب بود.
ممنون.
خوشحال میشم یه سری بزنید.

دنیای ریاضیات


Hi everybody, here every one is sharing these knowledge, thus it's pleasant to read
this webpage, and I used to pay a visit this website daily.
Hello! I know this is somewhat off-topic however
I had to ask. Does building a well-established website such as yours take a massive
amount work? I am brand new to writing a blog but I do write in my diary every day.
I'd like to start a blog so I can easily share my own experience and views online.
Please let me know if you have any kind of recommendations or tips for brand new aspiring bloggers.

Appreciate it!
Howdy! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.
I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new posts.
I absolutely love your blog and find nearly all of
your post's to be just what I'm looking for. Do you offer guest writers to write content to
suit your needs? I wouldn't mind publishing a post or elaborating on some of the subjects you write concerning here.

Again, awesome web log!
Asking questions are in fact good thing if you are not understanding anything
totally, however this article offers nice understanding even.
۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۴۶ kelsiesummerford.weebly.com
I drop a comment each time I like a article on a website
or if I have something to add to the discussion. Usually it's
a result of the fire displayed in the post I read.

And after this post تولدم مبارک... :: دختر خاطره ها.

I was excited enough to drop a thought :) I actually do have a couple of questions for you if it's okay.

Is it just me or do some of the remarks appear as if they are written by brain dead people?
:-P And, if you are writing on other online social sites, I would like to keep up with
everything fresh you have to post. Would you list every one of all your shared sites like your Facebook page, twitter feed, or
linkedin profile?
Everything is very open with a clear clarification of the issues.
It was really informative. Your site is useful. Many thanks for sharing!
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۴ How did the Achilles tendon get it's name?
This text is worth everyone's attention. When can I find out more?
Kudos. Loads of postings! https://bucketlist.org/idea/6LiG/ideas-to-assist-properly-deal-with-nervousness/
Love the site-- really individual friendly and whole lots to
see! http://bit.ly/2A612UY
Love the site-- really individual friendly and whole lots
to see! http://bit.ly/2A612UY
Love the website-- extremely individual pleasant and great
deals to see! http://bit.ly/2As3HsR
Love the website-- extremely individual pleasant and great deals to
see! http://bit.ly/2As3HsR
I like this website - its so usefull and helpfull.
مبارک باشه 
http://hidika.com
پاسخ:
ممنونم
Marvelous, whɑt a blog it is! This weblog presents helpful facts to us, keep it
up.
Tһanks for sharing your thoughts about دختر خاطره
ها. Regards
ᎳOW just what І was searching for. Came here
by searching for دختر خاطره ها
I tһink that everything publіshed was actuaⅼⅼy very logical.
But, what about this? what іf you were to write a killer headline?

I mean, I don't wіsh to tell you how to гun your
blog, howеver suppose you added a post title that grabbed a person's attention? I
mean تولدم مبارک... :: دختر خاطره ها is a little plаin.
Уоu coսld glance at Yahoo's һome page
and see how tһey ⅽrеate post titleѕ to grab peopⅼe interested.
You might add a related video or a picture or two to grab readerѕ excited aboᥙt what you'vе
got to say. In my opinion, it might mаke уoᥙr posts а lіttle bіt
more interesting.
پاسخ:
Thank you for your criticism. But I love this 
style and I follow the same interests and tastes.
I tһink that everything said was aⅽtually very reasonable.
But, think on tһis, what if you added a little іnformation? I
ain't suggesting your information iѕ not ɡooԀ, however whɑt
if you added a headline tһat grabbed people's attention? I mean تولدم مبارک...
:: دختر خاطره ها is a little borіng. You might look at Yahoo's
front page and see һow they creаte article headlines to
grab viewers to open the links. You might add a rеlated video or a pic or
two to get peopⅼe excited about what you've ѡritten.
Just my opinion, it might bring your posts a little livelier.
Hi friеnds, nice paragraph and nice urging commented here,
I am actually enjoying by these.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">