دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

دریای طوفانی...

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

چرا دیگر نمی تابی به این دریای طوفانی

هوا سرد است و خورشیدم نگو در بند و زندانی

تمام این غزلها را به یمن آنکه برگردی

کنم سیراب و بعد از آن سر راه تو قربانی

نگو دریا نمی بارد که من از گریه لبریزم

و در هر قطره اشکم که میریزد ، تو پنهانی!

سفر کردند ماهی ها از این دریای یخ بسته

تو تابستان من بودی ، شدم دیگر زمستانی

تو در من آتشی هستی که خاموشت نخواهم کرد

خودت این را به من گفتی ولی حالا گریزانی!!!

من از هر مرغ دریایی نشانی از تو می خواهم

که می گویند عاشق شد مگر این را نمی دانی ؟!

و در آن لحظه امواجی مرا بر صخره می کوبند

تنم آهسته می سوزد در اندوه پشیمانی

به آن چشمی که می بوسی ، حسادت می کنم اما

دلم آرام می گیرد که تو خوشحال و شادمانی



موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
نرگس جهانبخشی

نظرات  (۲۸)

+ ✔✔ +

PTS
((((: زیبابود
پاسخ:
ممنون
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۶ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
متشکرم
پاسخ:
مرسی از شما
خیلی قشنگ بود... 
پاسخ:
خیلی ممنون
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۰ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
از نگاهت تا دلم
رنگین کمان گل می کند
با تو باید
مثل باران حرف زد
پاسخ:
زیبا بود مرسی
عالی بود :)
پاسخ:
سپاس
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۷ طاها میرویسی
قشنگ
پاسخ:
مرسی
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۰ سام نجفی نیا
زیبا بود
یکم با فونت درشتر بنویسین اگه امکانش هست
پاسخ:
ممنونم
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۷ بهار خادمی
مثل همیشه زیبا وپر مفهوم!!
پاسخ:
مرسی بهار جان
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۶ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
دلم آرام می گیرد که تو خوشحال و شادمانی

واقعا:(
پاسخ:
ممنون از همراهیتون
عالی
پاسخ:
مرسی
👍
پاسخ:
 👍
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۵ دریا _ گاه نوشته های من
خیلی زیبا بود!
پاسخ:
مرسی
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۶ احسان خواجه مرادی
خیلی زیبا و دلنشین بدید
لطفا ادامه بدید
پاسخ:
ممنونم از همراهی تون
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۵ ....مسعود ....
متشکرم
پاسخ:
خواهش میکنم
Quality posts is the crucial to interest the people to visit the
website, that's what this web site is providing.
I was curious if you ever thought of changing the page layout of your blog?
Its very well written; I love what youve got to say.
But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it
better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two images.
Maybe you could space it out better?
I am in fact delighted to read this web site posts which carries lots of useful facts, thanks for
providing these kinds of information.
Howdy very nice website!! Man .. Beautiful .. Amazing ..
I will bookmark your web site and take the feeds
additionally? I am satisfied to seek out numerous helpful information right
here in the publish, we'd like work out more techniques
in this regard, thank you for sharing. . .
. . .
Somebody essentially help to make significantly articles I would state.
That is the very first time I frequented your web page and so far?
I surprised with the research you made to create this particular publish extraordinary.

Wonderful process!
Great items from you, man. I have be aware your stuff previous
to and you're simply extremely magnificent. I actually like what you have obtained
right here, really like what you are saying and the best
way through which you are saying it. You are making
it entertaining and you still take care of to keep it wise.

I can't wait to learn far more from you. That is actually a terrific web site.
Its like you read my mind! You seem to know a lot about this, like you wrote
the book in it or something. I think that you could do with a few pics to drive
the message home a little bit, but instead of
that, this is excellent blog. An excellent read. I will certainly be back.
Just want to say your article is as astounding.

The clarity on your publish is simply spectacular and that i could think you're
a professional on this subject. Fine with your
permission allow me to clutch your feed to stay up to date with
impending post. Thanks 1,000,000 and please continue the enjoyable work.
Hey! I know this is sort of off-topic but I had to ask. Does operating a well-established blog like yours take a massive amount work?
I am brand new to writing a blog but I do write in my diary everyday.
I'd like to start a blog so I can easily share my experience and feelings online.
Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for new aspiring bloggers.
Thankyou!
Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading?
I'm trying to find out if its a problem on my end or if
it's the blog. Any responses would be greatly
appreciated.
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۳ maragretthum.wordpress.com
Everyone loves what you guys are usually up too. This type of clever work and coverage!
Keep up the excellent works guys I've incorporated you guys to
blogroll.
Ꮋi, i think thɑt i saw you visited my web site so i came to “return the fav᧐r”.I am attemptіng to
find things to improve my web site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">