دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

می خواهم خودم را برای همیشه رها کنم...

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

دوباره آمده ام...

بعد از مدتها،که انگار سالیان سال گذشته

دوباره آمده ام به دنیای دلتنگی ام...

 دوباره آمده ام به کلبه ی بی قرار دلم...

من بی خبر از دلم...

و دلم بی خبر از من...

در هرکجا که رفته ام

جایی بهتر از اینجا جایگزین دلم نشد

انگار تمام وجود من آغشته شده دراین مکان...

این بار به گمانم دلتنگم،دلتنگ غمکده دلم...

این بار آمده ام که بگویم بین پرتگاه مانده ام...

بین دلم و آدم ها...

آمده ام تکلیفم را با خودم مشخص کنم

  دراین فکرم که من تغییر کرده ام یا آدم ها...

  بگذار من هم طعم دنیایم را بچشم...

  و همرنگ آدم هایش شوم...

 مگر چه می شود برای یک بار...

  بگذار من هم سنگدل شوم...

  بگذار خودم را رها کنم...

  و بی مهری خود را تا ابدیت مهک بزنم..

  میخواهم خودم را برای همیشه رها کنم...



نظرات  (۱۸)

من بی خبر از دلم....
پاسخ:
اووهوم
عالی بود :)
پاسخ:
ممنون از نگاهتون
خوش اومدین
پاسخ:
ممنونم ازتوجه شما

قشنگ بود

پاسخ:
سپاس گذارم
ترسیدم 
http://eshge.blog.ir/
پاسخ:
چرا؟
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۲۸ دریا-گاه نوشته های من
زیبا بود
پاسخ:
سپاس ازلطفتون
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۳۷ حامد عبدالهی
من هم میخوام خودمو واسه همیشه رها کنم
نمیخوام دیگه درگیر اومدن و رفتن روزها و آدم ها و فصل ها بشم
به دنیا اومدم تا زندگی ببخشم ولی در عوض زندگی از من گرفته شد
وقتی کسی وجودت رو لازم نداره، پس با گرفتن خودم ازشون، یه لطف بزرگ بهشون میکنم
بلاتکلیفی رو ازشون میگیرم!
پاسخ:
بهترین کار همینه
That's the pefrcet insight in a thread like this.
whoah this blog is magnificent i like reading your posts.
Keep up the good work! You recognize, many persons are searching round
for this info, you could aid them greatly.
I am really impressed with your writing skills as well as with
the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you
modify it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it is rare to see a
nice blog like this one today.
I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was wondering what all is required to get set
up? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
I'm not very web savvy so I'm not 100% certain. Any suggestions or advice would be
greatly appreciated. Cheers
سلام 
برای چی می خوای شبیه اونا شی ؟ این کار یعنی از منیت خودت جداشی و بشی برابر اصل آدم های دیگه 

I got this web page from my pal who shared with
me regarding this web page and now this time I am visiting
this web site and reading very informative articles or reviews here.
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۲۳ best chaturbate token generator
اگر قصد دارید برای مطالب بسیار عالی مانند
خودم، فقط برای دیدن این صفحه وب هر روز از آنجایی که مطالب را فراهم می کند، به لطف
You ought to be a part of a contest for one of the best sites
online. I will highly recommend this web site!
۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۶:۵۶ real psychic readings
من توانستم اطلاعات خوبی از مقالات شما پیدا کنم.
پاسخ:
ممنونم از نگاه سبزتون
این در واقع یک بخش بزرگ و مفیدی از اطلاعات است. من خوشحالم
که این اطلاعات مفید را با ما به اشتراک گذاشتید لطفا نگه دارید
ما این را آگاه کردیم با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری.
پاسخ:
ممنونم از لطف و توجه تون
Hellо to every one, it's tгuly a fastidious for me to pay a visit this web site,
it consіsts of precious Informatіon.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">