دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم قفس تنهایی من وحرف های ناگفته ام من این قفس و تنهایی را دوستدارم تنهایی تنها اتفاق این روز های من است

دختر خاطره ها

بهار فصل من است...و خرداد ماه من
دختری از جنس احساس و به ظرافت پر پروانه...
عاشق ابر و باران...
از تبار گرما و سرما...
واز سرزمین آب و آفتاب...
اینجا کلبه دردهای من است...
که دردلم تلنبار شده...
همه می گویند چرا همه ی شعرهایت غمگین است...
غم نوشته های من دلنوشته های من است...
غم های دلم یک به یک می آیند...
ودر جای جای پستهایم جا خوش میکند...
حس نوشتن را در زیر نم نم باران آغاز کردم...
شعرهایم یا به بیان دیگر...نوشته هایم
شاید عمق شاعری نداشته باشند
و هم ترادف و هم قافیه نباشند
ولی عاشق نوشتن و ابراز احساسم... هستم
وچند سالی است که دل به دریای نوشتن زدم
شاعرانی چون(قیصر امین پور...وسهراب سپهری)را دوست دارم

به وبلاگم خوش اومدین
بسیارمفتخر میشم از حضور پر مهرتان
ممنون میشم از نظرات و پیشنهاداتتان

واما دوستانی که می خواهند مطالب من را
کپی یا استفاده کنند یا اینکه در وبلاگ بگذارند
به من اطلاع بدهند یا ذکر کردن منبع را از یاد نبرند
ممنونم



📷اینستاگرام من: 📷Narges.j75

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۹ - وحید محمدی
    لایک
نویسندگان

آهنگ حس خوبیه...

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ب.ظ



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
نرگس جهانبخشی

نظرات  (۱۸)

درسته اهنگش مال خیلی وقت پیشه ولی خاطرات  بدی ازش دارم):
پاسخ:
اره من این اهنگو خیلی وقت پیش گذاشتم ولی تووبلاگم حذف شد
واسه همین دوباره انتشارش کردم 
ویه توصیه دارم واستون سعی کن اهنگ هایی  که خاطرات بدتو یادت میارن و
 گوش نده 
موفق باشی
قشنگ بود

ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۰۴ دریا _ گاه نوشته های من
زیباست!
پاسخ:
ممنونم
من زیاد از اینجور اهنگا گوش نمیدم اما خوب بود
پاسخ:
ممنونم ولی من از این اهنگها خوشم میادو گوش میدم
زیبا بود من این اهنگو خیلیییی دوست دارم مرسی
پاسخ:
مرسی ازشما
وبلاگ زیبایی دارید نرگس خانم موفق باشید
پاسخ:
لطف وسپاس از همراهیتون
زیبا بود منتظرمطالب جدیدتون هستیم
حقیقت رو میگم...من این آهنگو دوست نداشتم
پاسخ:
بازم ممنون از نگاهتون
افرین به سلیقتون 
پاسخ:
تشکر نظرلطفتونه
خیییییییلی قشنگه:)

دوس دارم:)

لایک:)
پاسخ:
تشکر ازشما
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۵۰ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
پاسخ:
ممنونم
من سیستمم اسپیکرنداره میشه متنش رو منشرکنی ببینم چی هست
Hey there! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
not seeing very good success. If you know of any
please share. Cheers!
Great weblog right here! Additionally your site rather a lot up very fast!
What web host are you using? Can I get your affiliate
link in your host? I desire my web site loaded up as fast as yours
lol
My brother recommended I might like this web site. He used
to be entirely right. This publish truly made
my day. You cann't consider just how much time I had spent for this information! Thanks!
Greetings from Colorado! I'm bored to tears at work so I decided to browse your site
on my iphone during lunch break. I love the knowledge
you provide here and can't wait to take a look when I get home.

I'm amazed at how quick your blog loaded on my cell phone ..
I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, amazing
blog!
UoWJiR https://goldentabs.com/
o13tdJ dxtnvlyotxfy, [url=http://qrylkdtuefay.com/]qrylkdtuefay[/url], [link=http://lgmcsggifbit.com/]lgmcsggifbit[/link], http://dvgxywxjytsn.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">